reklámspot

2020-ban közel másfél milliárdból gazdálkodhatnak a médiaszolgáltatók

A Médiahatóság elfogadta az új reklámszpotokról szóló tanulmányt is.
2019.11.06. 19:07 Olvasási idő: 0 perc

Átalakulóban a reklámpiac

A hirdetők csaknem 60 milliárd forintot költöttek tavaly a televíziós reklámokra, 16 százalékkal (mintegy 12 milliárddal) kevesebbet, mint az előző évben – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) 44 magyar nyelvű csatorna adatai alapján készített összefoglalójából.
2010.03.16. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Super Bowl: a hirdetések orgiája - többet hoz, mint az Oscar

Közel százmillió amerikai nézi majd következő vasárnap a 44. Super Bowl döntőt az Indianapolis Colt és a New Orleans Saints között, ám a Nielsen felmérése szerint 51 százalékuk jobban élvezi majd a közvetítés alatti reklámokat, mint magát a meccset.
2010.01.31. 12:49 Olvasási idő: 0 perc