Roger Federer

Roger Federer a világ legdrágább sportmárkája

Mióta a közösségi média kiemelkedően fontos platformja lett a hirdetéseknek, a nagyvállalatok eszement pénzeket fizetnek azoknak a sztársportolóknak, akiken keresztül a lehető legtöbb embert érhetik el. A sportszponzoráció olyannyira virágkorát éli, hogy évente 62 milliárd eurót költenek rá globálisan.

Ismét Federer az élen

A 36 éves Roger Federer azzal került vissza a rangsor első helyére, hogy a múlt héten bejutott az elődöntőbe, majd meg is nyerte a stuttgarti tornát.

Véget érhet a Federer–Nike-házasság

Nem sok olyan sportoló-szponzor páros akad napjainkban, mint amelyet a teniszező Roger Federer és a sportszergyártó Nike alkot. A több mint egy évtizedes partnerség azonban most felbomlani látszik – ahogy az ilyenkor lenni szokott – egy harmadik fél miatt.
Világgazdaság Piactér