szaloncukor
január 14. 12:14
Három vidéken működő magyar vállalat összesen 2,1 milliárd forint értékben hajt végre beruházásokat, amelyekhez a kormánytól 690 millió forint támogatásban részesülnek.
december 24. 13:57
Hétmilliárdos üzlet évente a szaloncukor
Minden évben 3500 tonna fogy el karácsonykor az édességből.
december 10. 18:39
Egyre többen vesznek prémium szaloncukrot
Magyarországon évente körülbelül 6,5 milliárd forint értékben vásárolunk szaloncukrot, átlagosan egy kilogrammot háztartásonként.
november 24. 10:44
Újra megosztó ízzel érkezik a magyar szaloncukor
A belga csokoládé harmonikus íze találkozik a hamisítatlan magyar paprika csípősségével.
december 20. 12:54
Több ezer tonna szaloncukor fogyhat az idén
Egy kilogramm szaloncukor már 799 forinttól kapható, a prémium kategóriájúak ára dobozonként elérheti a 3000 forintot.
november 29. 13:32
Erősödik a szaloncukor felhozatal
Extrém karácsonyi meglepetés érkezett: Erős Pistás szaloncukor!
december 5. 15:48
Mi már tudjuk, mennyi édességet eszik karácsonykor
Kiderült, hogy mennyi egy magyar átlagos karácsonyi édességfogyasztása.
október 27. 09:56
Egér fulladozott a szaloncukorgyárban
Lejárt minőségmegőrzési idejű, illetve jelöletlen alapanyagokat és termékeket találtak az ellenőrök egy szaloncukorgyártó üzemben a Pest megyei Örkényben, a cukormasszában a vizsgálat idején egy egér fulladozott - tájékoztatott a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) kedden.
december 5. 09:48
Kevesebb vásárló költ egyre többet csokoládéra az ünnepek előtt
Az élelmiszerpiac egészén évről évre megfigyelhető a szezonális hatás erősödése, ami a csokoládéspiacon is megmutatkozik. Az ünnepek előtt kevesebb vásárló háztartás költ egyre többet csokoládéra – közölte a GfK. A háztartások átlagos költésének emelkedése leginkább a szaloncukorra kiadott összegekben figyelhető meg, viszont az is látszik, hogy a kimért termékek iránti kereslet változásában tetten érhető a vásárlók növekvő árérzékenysége is.
december 4. 11:08
Hódít az olcsó szaloncukor
Az édességgyártók és kereskedők számára is kiemelten fontos a november-decemberi időszak, hiszen például bonbonokból az éves mennyiség 18 százaléka ebben a két hónapban fogy a GfK Hungária idén húszéves Háztartáspanel adatai alapján. Míg csokoládémikulásból a fogyasztók választása inkább a márkás termékekre esik, addig szaloncukorból már minden második kilogramm nem az előrecsomagolt, hanem a kimért kínálatból kerül a karácsonyfákra.
1