tévécsatornák

Jó reklám a valóságshow

A televíziós produkciókban a termékelhelyezést bizonyos korlátok között engedélyező új médiatörvényre a magyarországi műsorok közül az RTL Klub ValóVilága reagált a leggyorsabban, már január elsején alkalmazta ezt a hirdetési formát.
2011.04.07. 07:21 Olvasási idő: 0 perc

Nagyon elhúzott az RTL Klub a TV2-től

Kilenc éve nem volt akkora különbség a két vezető országos tévécsatorna főműsoridős közönségaránya között, mint most – mondta egy tegnapi sajtó-háttérbeszélgetésen Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.
2011.03.23. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

Az átlag magyar nem szeret sportolni, csak nézni

A DIGI Sport elemzése szerint: egyre több nő is kíváncsi a „férfias" sportközvetítésekre.
2011.02.27. 10:24 Olvasási idő: 0 perc

Médiatörvény: nem tetszik a kereskedelmi tévéknek

A tervezetet sok kérdőjellel tartja csak életszerűnek a szakma
2010.12.01. 07:15 Olvasási idő: 0 perc

Médiatörvény: zavaros a kép

A kereskedelmi tévék pozitív elemeket és értelmetlen előírásokat is találtak
2010.12.01. 05:00 Olvasási idő: 0 perc