xallis consulting

Imád ingyen pénzt felvenni a magyar

A saját bankautomaták száma a harmadik legfontosabb tényező a bankválasztásban, ugyanis az ügyfelek tudatában a ATM-hez az olcsó készpénzhez jutás képzete kapcsolódik – derül ki a TakarékBank és a Xallis Consulting közelmúltban elvégzett, országos, reprezentatív adatfelvételen alapuló elemzéséből.
2010.05.26. 09:28 Olvasási idő: 0 perc

A válság kedvező hatása: fejlődő pénzügyi kultúra

Miközben a lakossági pénzügyi bizalmi index csökkent az előző évhez viszonyítva, a pénzügyi tájékozottságot értékelő mutató nőtt 2008-hoz képest – derült ki a Xallis Consulting pénzügyi tanácsadó és a Goodwill Communications Pénzügyi PR-kommunikációs ügynökség közös, a lakosság pénzügyi rendszerbe vetett bizalmát vizsgáló felméréséből.
2009.09.28. 14:49 Olvasási idő: 0 perc