L.L. Junior élete legnagyobb üzletébe vágott bele: létrehozott egy food truck hálózatot, csirkés büféi már Budapest legnagyobb bevásárlóközpontjainak parkolóiban állnak, árai viszont nem olyan barátságosak, mint a konkurenciáé. Az énekes állítása szerint ez azért van, mert az ő csirkéi olyan minőséget képviselnek, amilyet a többiek nem tudnak.

20220802_LLJunior_MG_MW 00034_LL.Junior interjú  fotó : Markovics Gábor20220802 BudapestL.L. Junior (Lesi László) rapper, zenészfotó: Markovics Gábor (MG)Ripost
Fotó: Markovics Gábor

L.L. Junior már a nyáron beszélt arról, hogy válópere után belevág élete eddigi legnagyobb horderejű beruházásába. Az új üzletről egyelőre keveset tudni, ami biztos, hogy van büfékocsija a Rózsadomb centernél, a Savoya parkban, a Pólus centernél és a Váci úti Tescónál is – írja a Bors. 

A vállalkozás hivatalosan pénteken, november 17-én indult el, és már most látszik, hogy Junior igen sokat költ reklámra, hiszen Berki Mazsi, Hajdú Péter és Curtis Instagram-sztorijában is találkoztunk csirkés reklámmal.

Az énekes elmondása szerint a Happy Pipi nem szokványos hely, jelmondata, hogy „Az élet túl rövid ahhoz, hogy depis csirkét egyél!”, összezavarja a vásárlót, hiszen nehéz egy éppen 200 fokon sercegő csirkéről elképzelni, hogy vidám.

A pletykák szerint L.L. Junior szinte minden pénzét ebbe az üzletbe fektette, és arra készül, hogy hamarosan bővítheti a hálózatát. Állítólag tízmilliókat ölt a food truckokba, ahol tucatnyi alkalmazott dolgozik. A napi teendőket természetesen nem ő intézi, de a szeme mindig a boltokon van.