A Netflix bejelentette, hogy a 2024 második negyedévétől kezdve megszünteti a legolcsóbb, reklámmentes elérhető elfizetési csomagját – írta a The Verge. Az alapcsomag teljesen megszűnik Kanadában, az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is.

Netflix - Photo Illustration
A Netflix tavaly árat emelt, idén ezt szeretné elkerülni.
Fotó: NurPhoto via AFP

A Netflix ezzel a reklámos előfizetés felé irányítja azokat a felhasználókat, akik nem szeretnének többet fizetni a szolgáltatásért.

A három érintett országban tesztelik, hogy miként reagálnak a lépésre az előfizetők, a cég várakozásai szerint a reklámokkal tarkított, olcsó csomagot választja majd a többség.

A Netflix ezzel próbálja elérni bevételei növekedését, és azt, hogy ne kelljen árat emelni, mint tavaly. A döntés hamarosan kiterjed Európa többi részére, így hazánkra is.

Tesztjelleggel nyugdíjazzuk az alapcsomagot néhány országban, kezdve Kanadával és az Egyesült Királysággal, és a sort folytatjuk

– írta a Netflix.

Streaming összehasonlítás: ezek a legnépszerűbb szolgáltatók Magyarországon

Tavaly is emelkedtek a streamingszolgáltatók árai.