A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding tagozata 2024-ben újraalakult azzal a céllal, hogy szakmai közösségépítéssel, transzparens szakmai irányelvekkel és sikeres vállalati esettanulmányok megosztásával segítse a munkáltatói márkaépítés fejlődését Magyarországon. A tagozat vezetőjének újraválasztották Horváth Ádámot, a Brandfizz társalapítóját és ügyvezetőjét, aki a következő két évben tovább építi a szakmai közösséget és erősíti a hazai employer branding kultúrát.
„Az employer branding ma már több, mint toborzás: az üzleti stratégia szerves része, amely az utóbbi időben egyre inkább a kulcsemberek megtartását és a munkavállalói elköteleződést támogatja. Nem elég már jó munkahelynek lenni, annak is kell látszani. Egyre több cég ismeri fel, hogy a hatékony employer branding nemcsak a toborzásban segít” – mondta Horváth Ádám, a tagozat újraválasztott elnöke.
„Célunk, hogy az employer branding szakemberek és vállalatok számára kézzelfogható tudást adjunk, legyen szó szakmai műhelymunkákról, esettanulmányokról vagy transzparens értékelési rendszerekről a szakmai versenyeken, mint amilyen az Employer Branding Award. Ennek a közösségnek eddig nem volt szakmai platformja itthon, ezért is bír olyan nagy jelentőséggel az MPRSZ Employer Branding tagozata. Az elmúlt években számos hazai vállalat nyert nemzetközi díjakat munkáltatói márkaépítésben, egyre több magyar szakembert hívnak európai és amerikai szakmai konferenciákra előadni. A szakmánk élvonala egyértelműen erősödik idehaza, ezt a tudást szeretnék elérhetővé tenni a szélesebb vállalati közönség számára is a következő két évben is.”
A Brandfizz – az Employer Branding Compass Országos Munkáltatói Márka Felmérés megalkotója – aktívan részt vesz a nemzetközi szakmai életben, az ott szerzett tapasztalatot, tudást pedig örömmel osztja meg az MPRSZ Employer Branding tagozatában is, amely közel száz tagjával Magyarország legnagyobb employer branding szakmai közössége.
Az employer branding növekvő szerepe miatt egyre nagyobb az igény a szakmailag hiteles best practice-ekre, amelyeket a Brandfizz és az MPRSZ szakértői a vállalatok számára is elérhetővé tesznek. A legtöbb vállalat a dolgozói elköteleződés növelésére keres jó gyakorlatokat, valamint az AI-megoldások iránt érdeklődik. Éppen ezért ezek a témák kiemelt szerepet kapnak az MPRSZ Employer Branding tagozatának idei szakmai programsorozatában.
„A vállalatok részéről folyamatosan azt tapasztaljuk, hogy szükség van a valódi, mérhető üzleti eredményekkel rendelkező employer branding megoldásokra. Az MPRSZ Employer Branding tagozata ezért kiemelten dolgozik azon, hogy a hazai cégek gyakorlati tudással és innovatív módszertanokkal támogathassák munkáltatói márkaépítési folyamataikat” – tette hozzá Zvezdovics Anita, a Brandfizz társalapítója.
„Amikor én kezdtem ezt a szakmát, nem volt elérhető szakmai szervezet, hiteles és átfogó piaci adatok vagy jól működő esettanulmányok. Most az a célunk, hogy a tudást kereső vállalati szakemberek számára valódi kapaszkodókat adjunk. A Brandfizz az alapítása óta foglalkozik a hazai munkáltatói márka közösségépítésével. Az MPRSZ Employer Branding tagozata egy valódi szakmai találkozópont, ahol az érdeklődő szakemberek inspirálódhatnak és válaszokat kaphatnak a kérdéseikre” – teszi hozzá Anita.
A következő időszakban a tagozat szakmai eseményekkel, kutatásokkal és edukációs programokkal segíti a szakemberek és vállalatok fejlődését, tovább erősítve a magyar employer branding kultúrát. A 2025-ös programnaptár itt érhető el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.