A nyolcas szám nemcsak a családbarát webshop fennállásának éveit szimbolizálja, hanem a jelenlegi piacok számát is: a Pepita.com-mal együtt már nyolc közép-európai országban várja a vásárlókat. A Pepita Magyarországon, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában, Lengyelországban, Ausztriában, Németországban és Horvátországban érhető el, közel 6 millió termékkel. Ez a gyors terjeszkedés a vállalat egyik legnagyobb erőssége, amely új távlatokat nyit a Marketplace partnerei számára is.
A Pepita Group Zrt. egyedülálló lehetőséget kínál több mint 2600 Marketplace partnerének a régióban. Egyetlen adminisztrációs felületen keresztül értékesíthetnek termékeket az említett 8 országban, így 110 millió potenciális vásárlóhoz juthatnak el. Ez a modell nemcsak a partnerek márkáját erősíti és bevételeiket diverzifikálja, de a forgalmuk többszörösére növelésére is lehetőséget ad.
A vásárlói élmény javítása érdekében a Pepita idén elindította a Pepita Delivery Programot, amely a GLS futárszolgálattal együttműködve gyorsabb és kedvezőbb áron kínál házhoz szállítást a Marketplace partnerek által forgalmazott termékekre vonatkozóan. Jelenleg a csomagautomata és a normál méretű termékek házhozszállítása érhető el, de szeptembertől az XXL csomagok kézbesítésével is bővül a szolgáltatás. A vásárlói igényekre reagálva a Pepita Delivery a csomagautomatás szolgáltatással indult, amely gyors sikere és a partnerek elégedettsége révén lehetővé tette a házhoz szállítás bevezetését is. Csak a csomagautomatás rendelések száma a piactér partnerek között már az első hónapokban meghaladta a 19 ezer rendelést. A megnövekedett bizalmat tükrözi az is, hogy közel 10 százalékkal nőtt a bankkártyás vásárlások száma a Pepita piacterén ebben az évben az előző év hasonló időszakához képest. A következő időszakban támogatva a piactéren értékesítő partnerek export tevékenységét, megoldást kínál majd a külföldre történő csomagkézbesítésekre is.
A Pepita sikerének kulcsa a Marketplace partnerekkel való szoros együttműködés. A vállalat célja, hogy a lehető legtöbb támogatást nyújtsa a partnerek növekedéséhez. Ezt szolgálja többek között a Seller Center információs felület is, ahol a partnerek hasznos segédanyagokat, értékesítést támogató információkat és aktualitásokat találnak. A hatékonyabb közös munka érdekében a Pepita automatikus adatkapcsolatot hozott létre a Base-szel, a régió legnagyobb e-kereskedelmi menedzsment rendszerével. Ez a fejlesztés lehetővé teszi a gyors és egyszerű termékfeltöltést, készletkezelést és rendelésfeldolgozást. A Base jelenleg az egyetlen olyan integrátor, amellyel a Pepita mind a 8 országában biztosított a megjelenés a partnerek számára. A közel 6 millió termékből álló széles kínálat (a kávéfőzőtől a játszószőnyegen át a textilöblítőig) is a Marketplace partnereknek köszönhető, akiknek a Pepita segítséget nyújt kiaknázni a nemzetközi terjeszkedésben rejlő lehetőségeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.