Tavaly karácsonykor a dubai csokoládé versenyre kelt a bejglivel Magyarországon: az Aldi, az Lidl és az Auchan is egymásra licitálva dobta piacra az édességet, később üdítőital és fagylalt formájában is meg lehetett vásárolni.
Szerdától már dubai csokis túrórudit is elkezd árulni a Lidl. A Mindmegette cikke szerint a túrórudi itthon már-már nemzeti kincs, de most egy új, luxusváltozatban érkezik a Lidl hűtőpultjába.
Az új túrórudi pisztáciával és kadajif tésztával van ízesítve, és étcsokoládé bevonatot kapott,
a cikk szerint a csomagolása sem hétköznapi: zöld és arany színű dizájn emeli ki a többi termék közül.
A Lidl ezzel a termékkel nemcsak a hagyományos vásárlói körét célozza meg, hanem azokat is, akik szeretik az újdonságokat, a különleges ízeket, és persze az TikTok-kompatibilis édességeket. Az édesség 40 grammos kiszerelésben kapható, és 219 forintba kerül majd.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy
a Can’t Get Knafeh of It nevű desszert gyorsan népszerű lett, főként a TikTokon terjedő trendek hatására. Hazai cukrászdák is készítik, mivel az ínyencek és az influenszerek körében gyorsan keresetté vált.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.