Black Friday: a vásárlók hetek óta várják az akciókat
A fekete pénteken a szokásos slágertermékek, így az okostelefonok és a laptopok fogytak a leginkább.
Gyöngyösi Balázs
2018.11.23, 12:23
Megosztom a cikket
Bár az Extreme Digitalnál már múlt pénteken (november 16-án) lezajlott a Black Friday, az első órák statisztikái alapján a november 23-i forgalom is megközelíti a múlt héten regisztrált és minden idők legmagasabb értékét. Ez részben annak köszönhető, hogy a fogyasztók egyre inkább összehasonlítják az ajánlatokat, nem ugranak bele fejvesztve a vásárlásba.
Másrészt arra vezethető vissza, hogy a vásárlók november utolsó két hetében folyamatosan számítanak az akciókra, a cég és erre reagálva vezette be az „Őrült hét” kampányát.
Ez a november 23-án elrajtolt a fekete péntekivel azonos kaliberű, 21 ezer féle termék érhető el a keretében.
Fotó: Földi D. Attila
A látogatottsági statisztikákból az is kiderül, hogy az „Őrült hét” kampány alatt másképpen viselkednek a vásárlók, mint a vállalat múlt heti Black Friday-én:
a keresések és a termékadatlapok megnyitásának száma azt mutatja, hogy a látogatók szimultán böngészik a hazai webáruházak fekete pénteki akcióit, hogy összehasonlíthassák az árakat egymással.
Ennek megfelelően míg az Extreme Digital fekete péntekén a szokásos slágertermékek, így az elektronikai cikkek (okostelefon, laptop stb.) fogytak a leginkább, ezúttal a konyhai és háztartási kisgépek, valamint a szépségápolási cikkek fogytak nagy számban.
A mai napon számos kis, egy-egy termékcsoportra fókuszáló webáruház is fekete péntekezik, saját akcióikkal azonban hozzánk is forgalmat terelnek, ugyancsak az árak összehasonlítása miatt
– mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-tulajdonosa.
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.