Kiskereskedelem

Két új védjegyet vezetnek be

A védjegyek a vásárlóknak megbízható információt adnak majd arról, melyek a kiváló és környezetbarát termékek a bolti kínálatban.

Két új védjegyet vezet be a Magyar Termék Nonprofit Kft., ezzel ötre bővül a cég elnyerhető jelöléseinek a száma – értesült a Világgazdaság. Magyarországon rengeteg fogyasztó még mindig a termékcsomagolást tekinti a környezetkímélés legfőbb ismérvének, holott egy árucikk a gyártás technológiájától lesz környezetbarát.

Az új védjegyek a fogyasztók ismereteinek bővítésén túl a gyártóknak is jó lehetőséget nyújtanak:

a jelölés használatával ugyanis megkülönböztethetik termékeiket, ami nem egyenlő a marketingfogással, hiszen az új védjegyek elnyerésének szigorú feltételei vannak.

A vásárlók számára megbízható információt adnak majd arról, melyek a kiváló, illetve környezetbarát termékek a bolti kínálatban.

További részletek a csütörtöki Világgazdaságban

termék bevezetés védjegy
Kapcsolódó cikkek