Új, egységesített tejmárkát vezet be az Aldi Magyarország – közölte a kiskereskedelmi lánc. Ez azt jelenti, hogy a népszerű tejtermék, a Milfina a jövőben Milsani név alatt fut majd.

UK Retail Sales Fall as Cost of Living Crisis Hits Food Spending A customer pushes a shopping trolley full of groceries at an Aldi Stores Ltd. supermarket in London, UK, on Friday, June 24, 2022. The Office for National Statistics said Friday the volume of goods sold in stores and online fell 0.5% in May, as soaring food prices forced consumers to cut back on spending in supermarkets. Photographer: Hollie Adams/Bloomberg via Getty Images
Képünk illusztráció (Fotó: Getty Images)

A német diszkont mindezt úgy kommentálta, hogy a vásárlóik „jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az áruházaikban”. A döntés háttere, hogy a hazai vállalat az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket a Milfina helyett. Emiatt – legyen szó akár hazai, akár nemzetközi beszerzésről –

megújul majd az árucikkek csomagolása is.

Fontos ugyanakkor hogy a magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka továbbra is elérhető lesz az Aldi magyar boltjaiban. A belépő árkategóriás márka folyamatosan bővül: az elmúlt öt évben megkétszereződött (jelenleg 21) a Kokárdás név alatt kínált termékek száma.

Hogyan néznek majd ki az Aldiban az új tejtermékek? 

A német diszkont tejtermékei választéka meglehetősen széles, jelenleg mintegy 270 különböző terméket kínál a polcain. Ezek tehát új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak. A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben 

  • a 1,5 százalékos kék, 
  • a 2,8 százalékos piros, 
  • a 3,5 százalékos pedig fekete színű lesz. 

A laktózmentes tejtermékek is Milsani néven lesznek kaphatók. 

  • A laktózmentes tej a jövőben lila, 
  • míg a 3,5 százalékos laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap. 

 

A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma

 

– mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. Kiemelte, hogy a márka egységesítésétől az Aldi Süd további költségcsökkentést vár, amelynek köszönhetően még alacsonyabb áron biztosíthatják a minőségi tejtermékeket.

A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket egyébként könnyű lesz felismerni, mivel a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyek jelölésekkel is megtalálhatók. További változás, hogy három termék, az UHT tejek közül a 2,8 százalékos Milsani, a 1,5 százalékos Kokárdás és az ESL tej esetében a 2,8 százalékos Milsani dobozán QR-kódot is találnak a vásárlók, amely beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapra navigál át.

Megváltozik az Aldi összes magyar boltja – a vásárlók rá se fognak ismerni az üzletekre

Milliárdos fejlesztést jelentett be az egyik legnagyobb hazai kiskerlánc.