Az Árfigyelő adatai szerint már augusztus óta a Tescónál lehet a legolcsóbban beszerezni a csirkemellfilét – írja honlapján a brit gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi üzletlánc. Kiemelték: a vásárlók kiadásainak csökkentése érdekében az áruházlánc egyéb eszközökkel is harcol az árak letöréséért, így például az élelmiszerek drágulását a szállítói díjak emelkedésének mértéke alatt tartja, valamint megújult Árgarancia programjában még több, gyakran keresett saját márkás termékre garantálja az alacsony árakat, már akcióban is. Hangsúlyozzák: a Tesco célja, hogy minél kedvezőbb árakkal segítse a magyar családokat és nyugdíjasokat, és biztosítsa a vevők kosarában leggyakrabban előforduló termékek olcsó elérhetőségét. 

20230112 Oroszlány

Négy és fél milliárd forinttal támogatja a kis hentesüzleteket a kormány. 

Fotó: Flajsz Péter FP
Komárom-Esztergom megyei 24 Óra
A Tesco október 12-től mennyiségi korlátozást vezet be a csirkemellfilére. 
Fotó: Flajsz Péter

A csirkemellfilét is magukban foglaló exárstopos termékek igen kedvező árképzése miatt azonban ezekre az árucikkekre nagy az érdeklődés, a Tesco ezért 

október 12-től korlátozást vezet be az egyszerre vásárolható mennyiségekre vonatkozóan.

Mint ígérik, a limit mind a versenytársak korlátozásaihoz, mind pedig a hatósági árak idején engedélyezett mennyiségekhez képest magasabb, és bőven fedezi a háztartások heti igényét.

„Árgarancia-programunk segítséget jelent a vásárlóknak, hogy ne kelljen az árak összehasonlításával foglalkozniuk, hiszen mi elvégezzük helyettük a feladatot. (...) Az inflációellenes védőháló fenntartása érdekében pedig már akcióban is kínálunk árgaranciás árucikkeket, melyek árát versenytársaink akciós áraival vetjük össze”– mondta Kámán Tamás, a magyarországi Tesco beszerzési igazgatója. 

Megjegyzik, hogy 

a Tesco árpolitikája a teljes élelmiszer-kínálatban az alacsony fogyasztói árak köré épül.

Ugyanazon termékkör árain mért inflációs adatok is azt támasztják alá, hogy a beszerzési árak növekedéséhez képest az áruházlánc értékesítési árainak emelkedése a július-szeptemberi hónapokban 2,8-3,8 százalékponttal volt alacsonyabb, a különbséget pedig a kedvezményes árak formájában a vásárlóknak adták át.