BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tiszta Amerika: lerohanták a magyarok a Lidlt – kígyózó sorok álltak már kora reggel a boltok előtt

Az itthon piacvezető boltlánc elkezdte árulni a karácsonyi slágertermékét. Ahogy az várható volt, már nyitás előtt tömegjelenetek alakultak ki.

Kettesével viszik az emberek a fa kiskonyhákat a Lidlből – ilyen és ehhez hasonló bejegyzések olvashatók csütörtök reggeltől a közösségi médiában. A történések háttere, hogy az itthon piacvezető kiskereskedelmi lánc mától árulja a játékkonyha-termékeit.

People,In,Queue,Waiting,For,Something.,Back,Of,Man,And
Tényleg lerohanták a magyarok a Lidl boltjait: már kora reggel kígyózó sorok vártak a fa játék konyhákra.
Fotó: Shutterstock

A fából készült játék konyha évek óta a Lidl karácsonyi slágeráruja. Természetesen nemzetközi forgalomban is elérhető, de Magyarországon durván felfokozott érdeklődés tapasztalható iránta. Amióta kapható – 2021-től  –, rendszeres tapasztalat a karácsonyi szezonban, hogy tömegjelenetek alakulnak ki a Lidl üzletei előtt: a vásárlók már a kora reggeli nyitás előtt a fotocellás ajtók előtt várakoznak, és sorok alakulnak ki. Mintha az USA-ban lennénk a legújabb iPhone debütálásakor. 

Így történt ez most is Magyarországon.

Vácról, Érdről, Kecskemétről, Budapestről és még tucatnyi másik településről érkeztek beszámolók, hogy tömegjelenetek voltak már reggel 6 és 7 óra magasságában. Az érdeklődést azt is fokozta, hogy a fakonyha mellett babaház és barkácsasztal is megjelent a polcokon. Sőt, a játékkonyhát igen kedvező áron hirdették meg: 24 444 forinttért, miközben tavaly még csaknem 30 ezer forintot kértek érte.

Miközben sokan a tömött boltokban harcoltak meg az áruért – a Lidl becsületére legyen mondva, tisztességes mennyiségű árukészletet pakolt ki –, addig sokan értetlenségüknek adtak hangot a látottak kapcsán. A kritikusok szerint ugyanis számos más bolt is árul kiskonyhát, nem is feltétlenül drágábban, így megmagyarázhatatlan, miért a Lidl termékért őrülnek meg a fogyasztók. Voltak, akik azt is jelezték, hogy ugyanilyen játék konyhát az interneten is lehet rendelni két-három napos kiszállítással, akár még olcsóbban is.

Ha nem is magyarázza a jelenséget, azért említést érdemel, hogy a Lidl ma piacra dobott kiskonyhái már a délelőtti órákban megjelentek a különböző áruhirdető felületeken. Vagyis megkezdődött a kereskedés a másodpiacon is. Itt már nem 24 444 forintért kínálják a játékot, hanem jellemzően 30 ezer forintos áron.

Mindenesetre a játék konyha sikere töretlen Magyarországon, így szinte borítékolható, hogy a Lidl jövőre is meghirdeti a kampányt.

Tömegek rohanhatják meg a magyar Lidlt: csütörtöktől újra piacra dobják a karácsonyi slágerterméket – olcsóbb, mint tavaly

A Lidl sorozatban harmadjára is meghirdette a tömegeket megmozgató karácsonyi akcióját. A slágertermékeket ezúttal húsz százalékkal olcsóbban adják, mint tavaly.

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.