Az Auchan több mint ezer vegyi áru és drogériai termék árát csökkenti 5-20 százalékkal hétfőtől, május 19-től – közölte a vállalat. A lépés többek között népszerű márkás mosószereket és öblítőket, tisztítószereket, testápolási termékeket és babaápolási cikkeket, pelenkákat és bébiételeket érint.
A boltlánc hangsúlyozza, hogy a drogériai termékek alacsonyabb ára mellett májusban végig tartanak a születésnapi akciók, illetve 2025. május 23-án indul a Szépséghetek nevű tematikus akció is, melyben 2400 szépségápolási terméket adnak akciós áron.
A kormány maximális 15 százalékban határozta meg a piperecikkek árrését. Az intézkedés május 19-től augusztus 31-ig tart, aztán meghosszabbíthatják. Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter arra számít, hogy az árréscsökkentés következtében átlagosan 16-18 százalék körüli árcsökkenés fog végigsöpörni a megjelölt termékkategóriáknál. A nemzetgazdasági miniszter elmondta, hogy a bővítés
csak a háztartási cikkeket árusító boltokra fog vonatkozni, mint például a DM, a Rossmann vagy a Müller.
Ők adják el a háztartási cikkek több mint 40 százalékát, vagyis ennyi a piaci részesedésük. A Rossmann az árrésstop kiterjesztése után közölte, hogy mennyiségi korlátozást vezet be az árrésstopos termékekre, a vásárlók legfeljebb öt darabot vehetnek ezekből az árukból, és ezekre a kedvezményre jogosító kuponokat sem lehet majd érvényesíteni.
A Lidl ugyanakkor első kiskereskedelmi egységként jelezte, hogy a heti akciók mellett tovább folytatja árcsökkentési kampányát, így az élelmiszerek után a drogériás termékek árát is mérsékli. Május 15-től tucatnyi árucikket, köztük mosószereket, samponokat, tusfürdőket és különféle tisztítószereket minimum 20 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni.
Megjött az első Auchan Go, itthon is elterjedhetnek az okosboltok
Pilot jelleggel megnyitotta első személyzet nélküli üzletét Magyarországon az Auchan. Az ötlet azonban korántsem új, a tengerentúlon és Európában is többfelé elterjedtek az érintésmentes üzletek, amelyeket a mesterséges intelligenciára, kamerákra, szenzorokra és okostelefonos alkalmazásokra építve alakítanak ki annak érdekében, hogy a vásárlás gyorsan és emberi közreműködés nélkül történjen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.