Az internet történetének legnagyobb közvélemény-kutatása kezdődött el tegnap délben, amelynek célja, hogy a világ figyelmét fehívja az internetben rejlő lehetőségekre. Bartucz László, a Planet Project elnevezésen futó felmérést szervező 3Com nevű cég magyarországi képviselője elmondta: az eddigi legnagyobb világhálós akcióban -- egy netes szavazáson -- kb. egymillió internet-felhasználó vett részt, míg a mostani felmérésben a szervezők több tíz millió válaszadóra számítanak. A Planet Project a vallás, az egészség és boldogság, az alvás és álmok, az énkép, a házasság, a párkapcsolatok és szex, a gyermeknevelés és oktatás, valamint a törvényesség és közbiztonság témakörökbe csoportosította kérdéseit. A politika csak érintőlegesen szerepel a kérdések között.
Az internetes kutatás előnyei közé tartozik, hogy ma már rendkívül gyorsan, néhány óra alatt óriási tömegeket lehet vele elérni, s az eredmények folyamatosan hozzáférhetőek mind a felmérést végzők, mind a válaszadók számára -- állítja Székely László, a kérdéseket összeállító Harris Interactive magyarországi illetékese. A világhálós módszer mellett szól az is, hogy -- bár az eredmények nem tekinthetőek reprezentatívnak -- az így elkészített kutatás jóval olcsóbb a hagyományos felméréseknél, mert jóval kisebb szervezést igényel, és kérdezőbiztosokra sincs szükség.
A világháló népszerűsítése a szervezők célja Szerdán az eddigi legnagyobb, az egész világra kiterjedő világhálós közvélemény-kutatás kezdődött el az internetben rejlő lehetőségekre irányuló figyelemfelkeltés céljával. A kérdéseket nyolc témakörbe csoportosító szervezők világszerte több tíz millió válaszadóra számítanak. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.