Meglepetést keltett maga a tény, hogy Deésy Géza (aki napjainkban a Torgyán-kazetta készítőjeként lett ismert) egyáltalán megjelent a tárgyaláson, amelyet tulajdonképpen már október közepe óta miatta napoltak el (epebántalmakra, illetve az ezzel kapcsolatos elhúzódó gyógykezelésére hivatkozott). Kedd délelőtt a tárgyalás megnyitásakor azonban kiderült, hogy a per most sem folytatódhat az ő meghallgatásával, ugyanis a vádlott korábbi ügyvédje helyett egy újat bízott meg -- méghozzá a helyszínen, percekkel a nyitás előtt -- a képviseletével. Deli Imre ügyvéd időt kért, hogy fel tudjon készülni, amit -- egy hétre -- azzal a figyelmeztetéssel kapott meg, hogy minden további akciót időhúzásnak és a bíróság megsértésének tekint a tanácsvezető. A tárgyalás így kényszerűen az eddig történtek összefoglalásával ment tovább, illetve csütörtökre az ötöd- és hatodrendű vádlottak meghallgatását tűzték ki. Tekintettel arra, hogy az ő védőjük ugyanaz, mint aki Deésynek is a jogi képviselője volt eredetileg, az ügyésznő óva intette őket hasonló trükkök eljátszásától.
Az 1944-ben született Deésy Géza a Stadler-per első tárgyalásán a második legsúlyosabb büntetést -- négy év börtön -- kapta. A vádirat szerint Deésy -- a Dessex Kft. képviselőjeként -- a parfümtrükköt játszotta el: importált bizonyos mennyiségű mintát alacsony áron, majd ezt óriási összegért továbbszámlázta. Stadler könyveléseibe a tranzakció úgy került be, mintha valóban kifizette volna a milliárdos vételárat, s ezután visszaigényelte (meg is kapta) az áfát. Elvileg ezt az áfát a Dessex Kft.-nek be kellett volna fizetnie (ám már az adóbevallásában sem szerepeltette). Egyetlen konkrét példa a vádiratból: a Dessex 1994-ben 3 930 217 forint nettó áron parfümöt hozott be Franciaországból, majd ezt 960 millió forint (plusz 240 millió áfa) áron számlázta tovább Stadlernek -- a hatóságok szerint a megemelt összegű számlázást valóságos pénzmozgás nem követte, magyarán a fiktív ügylet célja maga az áfacsalás volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.