A Hungarodidact 52 kiállítója ugyanakkor a taneszközök, szemléltető eszközök és felszerelések, különböző oktatói programok, valamint óvodai fejlesztő játékok gyártói és forgalmazói.
Az oktatástechnológia fejlesztői szerint területük termékei 10-15 évre nyújtanak az iskolák számára használható kellékeket, eszközöket. Egy-egy -- kifejezetten oktatásra szánt, 1000 fényképpel, 15 perces videofilmmel, 800 oldalnyi szöveggel bíró -- CD-ROM előállítási költsége 4-5 millió forint, melyet mintegy kétezer forintért tudnak értékesíteni a gyártók. Egy multimédiás, interaktív nyelvi CD ára ugyanakkor már 6000 ezer forintnál kezdődik, igaz, egy kiadvány többnyire teljes kurzust kínál. Nádasi András, a Hundidac Szövetség főtitkára lapunknak azt mondta: meglehet, hogy néhány taneszköz kifejlesztése több évet vesz igénybe, ám az információs technológia iskolai "befutási" ideje is meghaladhatja a 10 évet. Példaként a videomagnó iskolai használatát említi, melyet még ma sem használnak ki teljes mértékben az intézmények -- s még az is leget, többségük már nem is fogja, hiszen a multimédia elterjedése az oktatásban sokkal gyorsabb ütemben zajlik: egy-egy termék befutási ideje nem éri el az öt évet.
Az ITE Innovatív Oktatási Technológiák (Magyarország) Kft. péládul már tizenhárom Multicentert épített ki az ország különböző településein. Az 20-40 millió forintos komplett oktatórendszert Jakubisz Zsuzsa cégvezető kifejezetten az iskolai oktatás kiegészítőjének tekinti, melynek során a tanulók különböző szimulációs rendszer segítségével fejleszthetik kreativitásukat, megismerhetik a digitális világ eszközeit.
A kifejezetten biológiai taneszközöket gyártó és forgalmazó Biocalderoni Kft. termékeinek mintegy 10 százalékát forgalmazza (50-70 millió forintos piac) Magyarországon, igaz, ezzel kielégítik a hazai igények 80 százalékát. Popladek Judit a cég marketingvezetője elsősorban abban látja a biológiatermékek népszerűségét az oktatásban, hogy tíz évig biztosan használhatók a háromdimenzós biológiai modellek. Leghíresebb és legnépszerűbb termékük az iskolákban csak Samu névre "hallgató" szemléltető csontváz.
Az iskolai bútorok -- alsó- és középfokú oktatás -- egyik legnagyobb hazai forgalmazója az Alma Pater Taneszköz- és intézményellátó Rt. A cég 95 százalékban belföldre gyártja termékeit. Ezen a területen alighanem nagy kereslet várható, mivel az iskoláknak 2003-tól az oktatási tárca által előírt rendelet szerint biztosítaniuk kell a képzéshez méltó és megfelelő minőséget. Bogáti Attila a cég vezérigazgatója szerint egy osztályterem bebútorozása közel félmillió forint. Az Alma Pater a taneszközöket importálja, csak ebből az idén közel egymilliárd forint lesz a forgalma -- mellyel vezetőnek számít a taneszközpiacon.