BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Reklámpályázat hallgatóknak

Fiatal, kreatív, tehetséges egyetemistáknak és főiskolásoknak hirdetett toborzó kampányt a Leo Burnett Budapest reklámcég.

A Leo Ad Camp nevű pályázatra bármilyen felsőoktatási intézményben tanuló, főként végzős és angolul jól beszélő hallgató jelentkezhet. A pályázat témája: a diákoknak a "pszichológusról, -nak, -sal" kell reklámot készíteniük. Ez lehet film, óriásplakát vagy épp újsághirdetés. A pályamunkákat november 12-ig kell beküldeni a Leo Burnett címére -- további információk a www.leoburnett.hu/adcamp weboldalon. Varga Mónika, a Leo Burnett Budapest pr-divíziójának vezetője lapunknak elmondta: a beérkező pályázatok elbírálásánál nem a reklámok kivitelezése, hanem az ötlet számít elsődleges szempontnak. Anko Reijnders, a Leo Burnett Budapest ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott, hogy a kampánnyal gyakorlatot szeretnének biztosítani a fiatal, kreatív generáció elméleti oktatásához. A cég a legjobb tíz pályázót meghívja magához egy hétvégére; a hallgatóknak kreatív gondolkodást és megoldást kívánó feladatokat kell végrehajtaniuk. A legjobbak féléves munkaszersződést kapnak a Leo Burnett Budapest reklámcégnél, ezzel is elősegítve későbbi elhelyezkedésük lehetőségeit. Az idei kampány plakátját a tavalyi győztesek készítették el, akik ma már a cég munkatársai.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.