Rendhagyó reklámkampánnyal indította meg a Nagy Párbeszéd című programját a kormány.
A reformokat, magyarázó eseménysorozatot Gyurcsány Ferenc hirdeti az interneten, egyebek mellett azzal: „gyere az egérrel az arcom közepéig” – írja a Bors.
Nagyon meghökkentő, furcsa stílusú anyag. Nem igazán tudom eldönteni, jó, vagy rossz reklámról van-e szó. – mondta Juhász Attila, a Political Capital vezető elemzője.
Mint fogalmazott, a kormányfő mesterkéltsége végig érezhető a felvételen, ugyanakkor éppen a szokatlan forma miatt felhívja magára a figyelmet a reklám.
Nyakó István az MSZP szóvivője a lapnak elmondta, a reklám figyelemfelkeltő, célja olyan emberek figyelmét felhívni, akik nem vagy alig foglalkoznak a politikával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.