Közélet

Segélyhívás a japán turistától: inzultálják a jegyellenőrök

A Magyar Turizmus Zrt. szerint ma Magyarország országimázsát a legjobban az autólopások és autófeltörések, a BKV-ellenőrök, és az éttermi túlszámlázások rombolják.

A Magyar Turizmus Zrt. arról tájékoztatta az MTV Híradóját, hogy a 24 órás telefonos ügyfélszolgálatukat 2007-ben több mint 35 ezren hívták fel, 2008 első félévében pedig már több mint 17 ezer hívás érkezett kollegáikhoz.

A legtöbb hívás program, szórakozási lehetőség, szálláshely és közlekedés témákban érkezett, ezeket követik a kiadványok utáni érdeklődések, de sokan panaszkodnak a jegyellenőrökre és a MÁV-ra is, sőt előfordult, hogy egy szórakozó helyen történt bántalmazás után kérte egy hazánkba látogató turista a call centerben lévő telefonos kolléga segítségét.

A nyelvi problémák miatt sokszor telefonálnak a turisták, mert nem nagyon tudják megértetni magukat Magyarországon. A Magyar Turizmus Zrt. call centerébe segélyhívás naponta 4-6 alkalommal fut be, legutóbb egy japán turista kért segítséget, mert inzultálták a jegyellenőrök.

lopás inzultus ellenőr BKV imázs Turista
Kapcsolódó cikkek