BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Garantálják az első állásinterjút a PResston PR és a BKF közös programjában

A frissdiplomások és a munkaadók egymásra találást segítő programot indított el a PResston PR Kft. és a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, amit egy mai közös sajtótájékoztatón jelentettek be.

Terdik Adrienne, a PResston PR Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: a „Smart Interviews” nevet viselő program célja, hogy elméleti és gyakorlati ismeretet, tapasztalatot adjon a hallgatóknak a munkaerőpiacra való magabiztos belépéshez. A programban résztvevő diákoknak garantálják az első interjú lehetőségét, amit a programhoz csatlakozó cégeknél tehetnek meg. Az interjúra szakképzett és tapasztalt trénerek készítik fel majd a hallgatókat. A képzés során angol nyelven is biztosítják a felkészülési lehetőséget.

A programhoz eddig már több cég csatlakozott: az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt., az IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft., a Produkteam Kft. és az Uzsoki Utcai Kórház képviselői részt is vettek a mai programindító sajtótájékoztatón. A cégek úgy profitálhatnak a programban való részvételből, hogy cég-specifikusan felkészített hallgatókat kapnak majd az állásinterjúkra.

A programot a PResston PR a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolával közösen indította el, vagyis a BKF hallgatói, végzett diákjai vehetnek abban részt, de már egyéb felsőoktatási intézmények is érdeklődtek a lehetőség iránt. 

Terdik Adrienne kiemelte: a program összecseng a kormány pályakezdőket támogató Munkahelyvédelmi Akciótervével is, amelynek köszönhetően a 25 év alattiak esetében a fizetendő közterhek jelentősen csökkentek, amelyek szintén kedvező helyzetet teremt az őket foglalkoztató vállalatok számára.

A program indokoltságát a PResston PR ügyvezető igazgatója azzal is alátámasztotta, hogy a felsőfokú végzettségű munkanélküli pályakezdők száma 2007 óta 25 százalékkal nőtt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.