Terdik Adrienne, a PResston PR Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: a „Smart Interviews” nevet viselő program célja, hogy elméleti és gyakorlati ismeretet, tapasztalatot adjon a hallgatóknak a munkaerőpiacra való magabiztos belépéshez. A programban résztvevő diákoknak garantálják az első interjú lehetőségét, amit a programhoz csatlakozó cégeknél tehetnek meg. Az interjúra szakképzett és tapasztalt trénerek készítik fel majd a hallgatókat. A képzés során angol nyelven is biztosítják a felkészülési lehetőséget.
A programhoz eddig már több cég csatlakozott: az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt., az IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft., a Produkteam Kft. és az Uzsoki Utcai Kórház képviselői részt is vettek a mai programindító sajtótájékoztatón. A cégek úgy profitálhatnak a programban való részvételből, hogy cég-specifikusan felkészített hallgatókat kapnak majd az állásinterjúkra.
A programot a PResston PR a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolával közösen indította el, vagyis a BKF hallgatói, végzett diákjai vehetnek abban részt, de már egyéb felsőoktatási intézmények is érdeklődtek a lehetőség iránt.
Terdik Adrienne kiemelte: a program összecseng a kormány pályakezdőket támogató Munkahelyvédelmi Akciótervével is, amelynek köszönhetően a 25 év alattiak esetében a fizetendő közterhek jelentősen csökkentek, amelyek szintén kedvező helyzetet teremt az őket foglalkoztató vállalatok számára.
A program indokoltságát a PResston PR ügyvezető igazgatója azzal is alátámasztotta, hogy a felsőfokú végzettségű munkanélküli pályakezdők száma 2007 óta 25 százalékkal nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.