A Hasbrónak 2011 óta nem volt olyan jól sikerül negyedéve, mint most: 2015 záró három hónapjában 12,8 százalékkal 1,47 milliárd dollárra tudták növelni bevételeiket az egy évvel korábbihoz képest. A dollár erősödés hatásai nélkül 23 százalékos lett volna a plusz. A nyereség már kisebb, 3,4 százalékos mértékben nőtt, megközelítve a 176 millió dollárt. Az ok: a Star Wars és a Jurassic World sikerfilmek figurái iránti hatalmas kereslet. Csak e két film játékfigurái 570 millió dollárt hoztak a konyhára.
A Csillagok háborújához köthető játékok és emléktárgyak, kellékek eladása egyébként az NPD csoport felmérése szerint tavaly 700 millió dollárt hozott Amerikában, s ennek a döntő részét a Hasbro vitte el. A Star Wars őrületből a hazai fő rivális, a Mattel is profitált, a filmben szereplő Milleniumi Sólyom űrhajó és tartozékai eladása révén, ám számára az igazi üzletet most is a Barbie babák forgalmazása hozta.
A Hasbro „mozifilmes” portfoliója 35 százalékkal hozott többet a tavalyinál, de a hagyományos társasjátékok, köztük a zászlóshajó, a Monopoly-család összesített forgalma is 11 százalékkal haladta meg a 2014 év végit. A két nagy játékgyártót a Bloomberg hírügynökség már összeboronálta, értesüléseik szerint fúziós tárgyalásokat folytatnak egymással, bár ezt egyikük sem volt hajlandó megerősíteni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.