Közélet

Hazai kampány indult a gyógyvizes holtszezon felélesztésére

Kétszáz szálloda és fürdőhely vesz részt a Magyar Turisztikai Ügynökség egészségturizmust és gyógyvizeket népszerűsítő Téli feltöltődés című belföldi kampányában.

Kétszáz szálloda és fürdőhely vesz részt a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) egészségturizmust és gyógyvizeket népszerűsítő Téli feltöltődés című belföldi kampányában, amellyel a mostani holtszezon vendégforgalmának növelése a cél. Az egy hónapos kampány tegnap indult, a beharangozó sajtótájékoztatón Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a tavalyi rekordév kapcsán megjegyezte, hogy azt az idén újabb követheti. Egyre több desztinációban sikerült a szezonalitást csökkenteni, az új kampány pedig a belföldi piac négy évszakossá terebélyesedését szolgálja, hiszen sikeres belföldi turizmus nélkül nincs beutazóturizmus sem – hangsúlyozta Guller Zoltán.

Forrás: Shutterstock

A látogatószámtól függetlenül folyamatosan magas üzemeltetési költségek az első negyedévben mindig nagy terhet rónak a holtszezonban a fürdőkre, ezért a téli kampányhoz csatlakozó Magyar Fürdőszövetség az akciót februárban önállóan folytatja, alkalmi ajánlatokkal célozva meg a hazai vendégkört – jelentette be Czeglédi Gyula, a szervezet elnöke.

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, Könnyid László szerint egyedi csomagajánlatokat, változatos programkínálatot tartalmazó kampánnyal jó eséllyel felül lehet múlni a tavaly január–márciusi időszak eredményeit, amikor a belföldi vendégéjszakák száma 2 százalékkal, a gyógyszállók forgalma pedig 3,5 százalékkal emelkedett. Az idei márciusban a négynapos hosszú hétvége miatt is sok vendégre lehet számítani, és erősnek ígérkezik a húsvét is.

Budapestre jönnek az európai Michelin-csillagok

Március 26-án Budapesten rendezik meg a Michelin csoport díjátadó gáláját, amelyre a régi és új európai Michelin-csillagos éttermek séfjei nagy számban érkeznek – jelentette be az egyik legrangosabb gasztronómiai esemény rendezéséről folytatott párizsi tárgyalások friss végeredményét Guller Zoltán.

 

turizmus kampány
Kapcsolódó cikkek