Idén mutatkozott be a nagyközönségnek az Első Magyar Gin Manufaktúra.
VG
2019.08.15, 09:19
Megosztom a cikket
Brand and Communication kategóriában nyert Red Dotot az Opera Gin Budapest csomagolása, melyet a Graphasel Design Studio tervezett. Ezzel a független magyar kreatívcég két egymást követő évben is Red Dot díjazott lett, hiszen tavaly a Dubicz Borászatnak tervezett címkéjükért kaptak elismerést.
Idén mutatkozott be a nagyközönségnek az Első Magyar Gin Manufaktúra. Opera Gin Budapest néven forgalomba hozott London Dry típusú kézműves ginjük sikerét nem kis részben az egyedi megjelenésüknek köszönhetik, ami a Graphasel Design Studio munkája.
Fotó: Graphasel Design Studio
Az Opera Gin a neoreneszánsz stílusú Magyar Állami Operaházról kapta a nevét, mely Budapest egyik ékköve az Andrássy úton. A ginfőzdét alapító Dámosy Bálint családja több generáció óta él az Operaház közvetlen szomszédságában. Az épületre néző konyhájukban végezték az első próbafőzéseket is.
Az ikonikus épülethez való kötődés, valamint a gin ízvilágát adó tizenegy fűszer gazdagsága indokolta az alkotók tudatos döntését, hogy szakítottak a minimál dizájn alapelveivel és nem féltek a kézműves gin kultúra műfajára egyébként is jellemző túldíszítettségtől. Ahhoz természetesen már művészi stílusérzék kell, hogy a sok impulzusból egységes arculat képe formálódjon. Ennek az erőfeszítésnek a sikerét ismerték el a Red Dot ítészei is.
A Graphasel Design Studio egy baráti társaságból jött létre a Magyar Képzőművészeti Egyetemen 2003-ban. Az alapító Ördögh László és Drozsnyik Dávid mellett Szőke Péter is az alaptagok között volt, de ma már tizennégyen dolgoznak a csapatban.
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.