BUX 39,707.19
0.00%
BUMIX 3,780.03
0.00%
CETOP20 1,793.99
0.00%
OTP 8,534
0.00%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
ZWACK 18,500
0.00%
0.00%
ANY 1,565
0.00%
RABA 1,125
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,950
0.00%
0.00%
ALTEO 2,410
0.00%
0.00%
0.00%
EHEP 1,050
0.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
0.00%
NAP 1,240
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Közélet

Az Forma-1 istállók tartalékcsapatainak is készülniük kell

A „készenléti csapatok” abban pillanatban lépnek fel, ha az eredeti team bármely tagjánál kimutatják a fertőzést. Ez a pilótákra is igaz.

Miközben mindenki arra vár, hogy mikor indulhat el a 2020-as szezon, egyre több információ lát napvilágot a lehetséges korlátozásokról. A Forma-1 folyamatosan tesztelni fogja a résztvevőket, miközben jelentős mértékben csökkenti a létszámot – írja a motorsport.com.

A csapatokat el fogják különíteni egymástól, ami az elszállásolásokra is igaz lesz. A sport arra törekszik, hogy a lehető leghatékonyabb módon zárják ki a potenciális fertőzés lehetőségét.

Az egyik fő cél, hogy a Forma-1-ben dolgozók ne érintkezzenek a helyi lakosokkal, ezzel is csökkentve a fertőzés esélyét.

A potenciális dátum az újraindulásra július eleje.

Fotó: Nelson ALMEIDA / AFP

A lap valószínűsíti, hogy Ausztria két díjnak ad majd otthont.

A Haaas F1 Team is egy kisebb, mindössze körülbelül 60 főből álló csapattal tervez útra kelni. A Toro Rossóból lett AlphaTaurinál is hasonló a helyzet, miközben kiderült, hogy a színfalak mögött a csapatoknak úgynevezett készenléti csapattal is rendelkezniük kell.

Franz Tost csapatfőnök a Süddeutsche Zeitung kérdésére elmondta, ha valakinél pozitív lesz a teszt, akkor az egész csapatot le kell cserélni.

Jelenleg arra készülünk, hogy egy tartalékcsapatot is útra tudjunk indítani. Minden technikusnak és szerelőnek meg kell találnunk a helyettesét, hogy garantálhassuk a csapat indulását.

– idézte a GPToday Tost nyilatkozatát.

A versenyzők nehezen cserélhetőek, akik azonban a legtöbb alkalommal sisakban és kesztyűben lesznek, és nekik kell a legkevesebbet érintkezniük a csapattagokkal.

Normál esetben nincs sok esély egy tartalékpilóta alkalmazására, de a koronavírus miatt az ő személyük minden eddiginél fontosabbá válhat. Ez pedig egy olyan téma, amiről eddig nemigazán beszéltek, de ezekre a forgatókönyvekre is gondolniuk kell.

A tartalékcsapat alkalmazásával könnyebbé válhat a kötelező karantén teljesítése, de ez országonként eltér, valamint a Forma-1-re enyhébb szabályok vonatkozhatnak, akik mentességet is kaphatnak. A szigorú ellenőrzések és a tesztelések azonban mindenkire vonatkoznak.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek