BUX 52,331.31
+0.03%
BUMIX 4,429.91
+0.79%
CETOP20 2,385.41
-0.10%
OTP 18,285
-0.03%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
-0.26%
-0.26%
-0.22%
ZWACK 16,600
0.00%
0.00%
ANY 1,620
0.00%
RABA 1,570
+1.29%
0.00%
0.00%
-1.09%
+1.72%
0.00%
-0.38%
+2.44%
+1.79%
+0.24%
OTT1 149.2
0.00%
-1.61%
MOL 2,438
-0.25%
-1.32%
ALTEO 1,370
-0.36%
0.00%
+5.08%
EHEP 1,970
0.00%
0.00%
4IG 1,014
+1.40%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.60%
+0.58%
0.00%
-6.94%
SunDell 37,400
0.00%
+0.75%
0.00%
+2.21%
0.00%
+1.24%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Közélet

A Coca-Cola elbúcsúzik termékei felétől

A kivezetés összesen 200 üdítőmárkát fog érint.

A Coca-Cola elbúcsúzik 200 üdítőmárkájától, azaz a portfóliójának csaknem a felétől – írja a CNN.

Az üdítőital-óriás már korábban közölte, hogy megválna pár kevésbé sikeres termékétől, mint amilyen a Tab, Zico vagy az Odwalla. Csütörtökön azonban megerősítették, hogy

a kivezetés összesen 200 üdítő márkát fog érint.

A termékpaletta csökkentésével a Coca-Colának az a célja, hogy a nyereségesebb termékekre koncentráljon, amelyek jobban illeszkednek az újvonalas “trendi” kategóriába.

Fotó: AFP

Jelentős a különbség a Coca-Cola sikeres és bukdácsoló termékei között, a portfóliójuk kevésbé sikeres fele szinte alig termelt, és az értékesítések csupán 2 százalékát tették ki

- mondta el James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója.

Nem meglepő a lépés, hiszen a cég jelentős pofonokat kapott az új koronavírus-járvány alatt az éttermeket és egyéb vendéglátóhelyeket érintő korlátozások miatt. Többek között ezeknek is az eredménye, hogy

az idei harmadik negyedévben a bevételei 9 százalékkal, 8,7 milliárd dollárral estek vissza.

Kapcsolódó cikkek