Közélet

A Robinhood szerint bárkiből lehet befektető

Hétköznapi emberek és kisvállalkozók sikereit mutatták be motiváló kisfilmjükben.

A Super Bowl reklámok másodperceit aranyáron mérik.

Egy félperces reklámszpot 5,5 millió dollárba kerül,

viszont a pandémia erre is rátette a bélyegét, ugyanis az összeg idén 100 ezer dollárral kevesebb a tavalyi díjnál.

A multinacionális cégek világsztárokat kértek fel termékeik arcának. Az Amazon Michael B. Jordannel népszerűsítette a cég új okosotthon-asszisztensét, Alexát. A Cheetos idén megnyerte magának a Mila Kunis–Ashton Kutcher párost, akik Shaggy slágerét énekelték, míg végül az énekes maga is feltűnt a reklámban. Lenny Kravitz a Stella Artois sörét reklámozta dobszólóval és érzelmes gondolatokkal.

A Robinhood reklámja azt közvetítette, hogy bárkiből lehet befektető.

Hétköznapi emberek és kisvállalkozók sikereit mutatták be motiváló kisfilmjükben.

https://www.youtube.com/watch?v=6dd8cZfSIK0

Azt gondolnánk, hogy a show fellépő sztárjai, hatalmas gázsival térnek haza, azonban ez ellenkezőleg igaz: ők finanszírozzák a koncertet, és még így is megéri nekik az óriási reklám miatt.

The Weeknd 7 millió dollárt, azaz több mint 2 milliárd forintot fizetett a saját fellépésére.

Super Bowl reklámok
Kapcsolódó cikkek