Az olasz Dolce & Gabbana luxusmárka új céget hoz létre házon belül, 

amely közvetlenül irányítja parfümjei és kozmetikai termékei fejlesztését, gyártását és értékesítését – közölte hétfőn Alfonso Dolce vezérigazgató a Reuters értesülései szerint. A vállalat cégfilozófiája, hogy az olasz gyártmány és a kézműves termékek hírnevét erősítse. 

A divatmárkához hasonlóan a szépségipari cikkekben is csúcskategóriás minőséget kívánnak képviselni.

Fotó: EUGENE ODINOKOV / AFP

A Shiseido japán kozmetikai óriáscéggel decemberben szűnt meg a licencszerződésük, ezért idén már teljesen a saját stratégiára tudnak koncentrálni. Az új cég, amelynek Dolce lesz az elnöke, 200-250 millió eurós tőkével indul. Olaszországban 2023 márciusáig mintegy 130-150 főt, külföldön pedig további 100-120 főt fognak foglalkoztatni. 

A tervek között szerepel, hogy a parfümágazatban háromszoros profitot érjenek el, valamint sminket és bőrápolási termékeket fejlesszenek, és ezekkel bővítsék a portfóliót.

Nem ez az egyetlen újítás a vállalatnál. Többé nem készít divatcikket állatszőrméből a Dolce & Gabbana. A luxusdivatház hétfőn jelentette be, hogy ettől az évtől kollekcióiban áttér az állatbarát műszőrmékre. A bejelentés szerint azonban a szőrmekészítő mesterekkel továbbra is együtt dolgoznak, hogy megőrizzék a munkahelyeket és a mesterségbeli tudást.