„Olyan tempóban fogynak a jegyek Jennifer Lopez első budapesti koncertjére, hogy már előre lehet látni, hogy a július 20-i show-ra minden hely elkel” – fogalmazott a Világgazdaság megkeresésére Guba Gábor, a koncertet szervező Green Stage Production tulajdonosa.
Az MVM Dome-ba szervezett koncertre már az összes állójegy és a legolcsóbb ülőhelyek is elfogytak. Sőt az exkluzív, 610 ezer forintba kerülő meet & greet belépőket kapkodták el a leggyorsabban.
A produkciós iroda tulajdonosa korábban elárulta, hogy az ő ötletük volt az exkluzív csomag értékesítése. A produkció a több százezer forintos csomag sikerén felbuzdulva úgy döntött, hogy a turné többi állomásán is bevezetik ezt a lehetőséget.
Guba Gábor lapunknak azt is elmondta, hogy a budapesti színpadon módosításokat hajtottak végre: az átalakítás által további helyek szabadultak fel, de
a több szász új jegyre gyakorlatilag egy nap alatt lecsaptak a rajongók.
A főszervező elmondta: a produkció úgy készült Magyarországra, hogy telt házasnak kell lennie Jennifer Lopez koncertjének.
Hozzátette, több év munkája van abban, hogy a magyar fővárosban is fellép a popsztár. Logisztkailag is meg kellett tervezni – a kamionok által szállított hangtechnikát, illetve az énekesnőt és kíséretét szállító két magángép összehangolását is beleértve –, hogy gazdaságilag megérje a produkciónak beemelnie a magyar fővárost további helyszínként.
Eredetileg egy spanyol turnénak indult az európai koncertsorozat. A show mögött álló ügynökséggel régi jó kapcsolatban vagyunk, és már öt éve próbáljuk Jennifer Lopezt az országba csábítani. Mostanra tudtuk meggyőzni őket, hogy Budapest is bekerüljön a műsorba
– árulta el a Guba Gábor. Miután Magyarország is bekerült a turnéba: a produkció úgy döntött, hogy más európai országokba is elviszik a show-t.
A szervező elmondta, Jennifer Lopez produkciója Budapestre hoz egy könyvelőcsapatot is, amely pontosan elszámol a bevételekkel és a kiadásokkal. Egy ilyen szintű produkció költségvetésénél a jegyárazást termesztésen befolyásolja a fellépő tiszteletdíja is.
Guba Gábor a koncertszervezéssel kapcsolatban elmondta, hogy a költségek kiszámolásához az ügynökségtől megkapják a tervezett színpadrajzot, amelyhez igazítják az úgynevezett jegytükröt, amely pontosan meghatározza, hogy hány néző és mekkora jegyárazás mellett lehet megszervezni a koncertet.
Továbbá a szervezők benyújtják a szállás-, illetve az étkeztetési lehetőségeket is, amelyeket ha elfogad a produkció, akkor a költségvetésnek – azaz a befolyt jegyárakból – ezeket a kiadásokat is állnia kell.
„Mindenki azt hiszi, hogy a szervező nagyon sok pénzt keres, de a valóság ennél árnyaltabb, ha a nap végét nézzük” – jegyezte meg.
A sajtó már korábban beszámolt arról, hogy az esztergomi 42 Restaurant éttermet bízták meg Jennifer Lopez és stábja étkeztetésével. Az étterem a Michelin-csillagos minősítésnek köszönhetően kapta meg a felkérést.
Guba Gábor a lapunknak elárulta, hogy már a szállás is ki lett választva, hozzátette: természetesen
egy magas színvonalú, négycsillagos hotelben szállnak meg, de üzleti titok, hogy melyikre esett a választás.
Hangsúlyozta, a Jennifer Lopezhez hasonló világsztárok mindig jelentősebb számú stábbal érkeznek, ilyenkor több kategóriájú szállást, illetve cateringet is kell biztosítania a szervezőnek.
Az énekesnő mintegy százfős stábbal érkezik, és ilyen esetben természetesen nem mindenki elnöki lakosztályt kap.
„A legtöbb világsztár produkciója A, B, C besorolású ellátásban részesül. Az A-ba tartozik a fellépő, a menedzsmentje, a testőrök, a fodrász, a sminkes, a privát orvos. A B vagy C besorolású szállás és kiszolgálás pedig a technikai stábra és más segítőkre vonatkozik” – foglalta össze a szervező.
Az Up all night nevű turnénak öt európai állomása lesz:
A legtöbb helyszínen várhatóan telt ház lesz, így egy sikeres turné elé néz Jennifer Lopez produkciója. Guba Gábor szerint ezért is fontos, hogy a jól sikerült koncerten kívül még plusz pozitív élményekkel gazdagodjon a popsztár a stábjával a magyar fővárosban. A stábból lesznek olyanok, akik két-három nappal korábban már megérkeznek Budapestre, de több résztvevő is a koncert napján érkezik meg.
„Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a művészek a menedzsmentjükkel együtt jól érezzék magukat. Ezért ha nem rohannak, akkor több pihentető programmal is készülni szoktunk a számukra” – mondta a Green Stage Production tulajdonosa.
Hozzátette, hogy ezt a lehetőséget Jennifer Lopez is megkapta: a szervezők a magyar fővárosra fókuszáló csomagot állítottak össze, amelyben egy városnézés is benne van, hiszen a sztár és a stábja még nem járt Magyarországon, de még a régióban sem.
A szervező elmondása szerint a magyar közönséget kifejezetten szeretik a világsztárok, és minden sikeres show után felmerül a jövőbeli folytatás lehetősége vagy egy adott ügynökség további sztárjainak a meginvitálása is.
Jelen esetben a Jennifer Lopez show-ját menedzselő ügynökséghez több világsztár is tartozik, és nem titkolt célunk, hogy őket is Budapestre csábítsuk
– fogalmazott.
A szervező iroda tulajdonosa elmondta, hogy több nagy koncert megszervezésén már hónapok óta dolgoznak, amelyek már jövőre esedékesek lehetnek, de 2027-re is több nagy projekt előkészítését tervezik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.