BUX 43,662.95
-1.10%
BUMIX 3,808.63
+0.43%
CETOP20 1,884.01
+0.01%
OTP 9,358
-1.70%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-0.29%
0.00%
ZWACK 17,500
+1.16%
0.00%
ANY 1,565
-0.95%
RABA 1,120
+1.82%
0.00%
+0.78%
0.00%
+1.43%
-1.17%
-6.53%
+0.90%
0.00%
+0.43%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,886
-2.30%
+0.39%
ALTEO 2,950
+3.51%
0.00%
+0.22%
0.00%
-5.08%
+0.80%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
-0.44%
+0.51%
+0.43%
-1.21%
-2.86%
+1.93%
+0.92%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Logisztika

Átfogó toborzást hirdetett meg a BKV

A közlekedési vállalat szerint ugyan jelenleg nincs égető hiány dolgozókból, de reagálniuk kell a munkaerőpiaci változásokra.

Várhatóan június utolsó hetében átfogó toborzási kampányba kezd a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV) az elmúlt időszakban tapasztalható létszámhiány kezelése érdekében. A társaság a Világgazdaság érdeklődésére közölte, hogy mind a metró- és villamos-, mind pedig az autó- és trolibusz-üzemigazgatóságra kiterjesztik a dizájnjában egységes akciót. A metró iránt érdeklődőket például a Metrós születik nevű kampány reklámanyagaival akarják megszólítani. A metró-üzemigazgatóságon pillanatnyilag 2650-en dolgoznak, közülük 356-an szellemi munkakörben.

A humánerőforrás-problémák jellemzően a fizikai állományt érintik, elsődlegesen elektromos-, mechanikus- és forgalomirányítási szakembereket keresnek, de járművezetőket is.

Fotó: Móricz-Sabján Simon

„Felelős vállalatként tisztában vagyunk azzal, hogy a munkaerőpiacon történt jelentős változásokra a társaságunknak is reagálnia kell” – emelték ki. Egyelőre nincs dátuma annak, hogy meddig tart a kampány, erről majd a visszajelzések kiértékelése után döntenek. A BKV nem közölt információt arról, hogy mennyibe kerül a projekt.

Azt írták, hogy mindent beleadtak, ami egy toborzókampányba belefér, a felhívásaik a járműveiken, valamint a megállókban is láthatók lesznek. Ezzel párhuzamosan a toborzás digitális platformokon (Facebook, Google) is zajlik majd.

A BKV azt hangsúlyozta lapunknak, hogy jelenleg nincs akkora mértékű munkaerőhiány, amelyet ne tudnának kezelni, de meg akarják előzni az esetleges emberszűkéből adódó működési zavarokat.

A teljes cikk a szerdai Világgazdaságban olvasható

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek