BUX 39,603.25
+0.88%
BUMIX 3,716.95
-0.83%
CETOP20 1,747.54
0.00%
OTP 8,288
+1.67%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-2.62%
0.00%
ZWACK 18,800
+0.80%
0.00%
ANY 1,575
0.00%
RABA 1,075
-2.27%
-0.46%
-0.77%
0.00%
-0.49%
-0.96%
+2.38%
-1.97%
0.00%
+0.36%
OTT1 149.2
0.00%
-1.36%
MOL 2,968
+1.23%
DELTA 38.95
0.00%
ALTEO 2,350
-0.84%
0.00%
-0.41%
EHEP 1,000
0.00%
0.00%
0.00%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.34%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+0.37%
-0.41%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,690
0.00%
0.00%
NAP 1,238
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Logisztika

Fontos munkálatokon lesz túl a MÁV a nyár végére

Az ütemezésnek megfelelően haladnak a munkálatok a Nyugati pályaudvar és a Városligeti elágazás közötti pályahálózaton. A nyár végig tartó felújítás keretében 5,6 kilométeres szakaszon dolgoznak a MÁV FKG és a MÁV szakemberei – derül ki a vállalat közleményből.

Májusban kezdődött a ceglédi vonal átépítése és július elejére befejeződött a felújítás első és második szakasza, átépült két vágány kétszer 1,2 kilométer hosszon. Jelenleg a Nyugati pályaudvar és Városliget elágazás egyik vágányának átépítése zajlik, új vágány épül ki. Előreláthatóan július végétől dolgoznak a másik vágányon, az utolsó, negyedik szakaszban. Emellett elkezdődtek és hétvégenként folytatódnak a váltócserék, valamint 500 méter hosszon a vízelvezetés kialakítása is megtörténik.

A munkálatok előrehaladásával, a hétvégi módosításokat követően, július 27-től ismét változik a menetrend a Budapest–Szolnok–Debrecen–Nyíregyháza–Záhony vonalon.

Fotó: MÁV

A vonatközlekedésben augusztus végéig várható korlátozásokról, a bevezetést megelőzően, részletes tájékoztatást nyújt a vasúttársaság.

Az érvényben lévő menetrendmódosításokról utazás előtt itt tájékozódhatnak az utasok.

A MÁV mintegy 4 milliárd forintot csoportosított át idén saját forrásból a ceglédi, 100a vonal felújítására, hogy kevesebb legyen a műszaki hiba és pontosabb legyen a vonatok közlekedése. Az idei beruházás során a vágányok átépítésén túl a távközlési eszközöket, a biztosítóberendezéseket és a felsővezetéket is korszerűsítik. A felújításba vont vágányokkal és kitérőkkel összefüggésben a meglévő váltófűtési rendszerek is korszerűbbek lesznek, ennek köszönhetően megelőzhető a váltók lefagyása, és jelentősen csökken az ebből adódó vonatkésés a téli időszakban.

Kiemelt kép: MÁV

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek