Éles irányváltás a WizzAir vezetőjétől
Egy online borbár indításával a borok internetes piacán is megveti lábát Váradi József, a WizzAir vezérigazgatója. A légitársaság fejének bejelentése apropóján összehívott ma délelőtti sajtótájékoztatón kiderült, hogy Váradi József az egyik alapító-tulajdonosa a Bar 24-nek, melybe már most több száz millió forintot fektetettek a tulajdonosok. Az internetes borbár országszerte 24 órán belül házhoz szállítást ígér és már a hét közepére tervezett induláskor több száz minőségi magyar bor közül válogathatnak az italvásárlók. Sőt, Váradi József szerint a fővárosban ennél jóval kevesebb idő alatt teljesítik a megrendelést.

Fotó: Mohai Balázs / MTI
Ha valaki egy délutáni bulit rendezne akkor az esemény napján elég délelőtt leadnia rendelését, hiszen Budapesten belül négy órán belül kiszállítjuk a borokat
– emelte ki az alapító-tulajdonos. Később hozzátette:
egy ilyen vállalkozás hasonlít egy légitársaságra abból a szempontból, hogy külföldön is bárhol nyitható légibázis. Ennek megfelelően a borbár is bárhonnan elérhető lehet és tervezzük is a későbbiekben a külföldi terjeszkedést.
Emellett először az induláskor adott termékkínálat szélesítése az egyik fő törekvésük.
Váradi József, aki a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa is arról beszélt, hogy ma a megvásárolt magyar borok fogyasztói árának csak mintegy 20-25 százaléka kerül a termelőhöz. Ezen igyekeznek változtatni és már a kezdetektől a legkedvezőbb piaci áron értékesíthetik termékeiket. Megjegyezte: a járványhelyzet rámutatott arra, mennyire megerősödött a kontaktusmentes értékesítés minden formája. Arra nem tért ki, hogy a szállítás milyen díjszabás mellett történik, ugyanakkor kifejtette, hogy az internetes felület lényegesen informatívabb minden más értékesítési csatornánál, így számtalan plusz információval is ki tudják szolgálni interneten megrendelő vendégeiket.


