Sportosabb a Honda apró roadstere
A kei-kategória szabályainak megfelelően 64 lóerős a Honda S660-as,
a Modulo X kivitel esetében ezen nem változtattak, de a felfüggesztést átalakították a vezetési élmény javítása érdekében. Újak a mechanikusan öt fokozatban állítható lengéscsillapítók, a szilentek és a keményebb rugók. Kívülről a LED-es menetfényekről lehet felismerni, az utastérben újdonság a fekete-vörös bőrkárpit. Az alap S660-as 1,98 millió japán jenbe, mintegy 4,9 millió forintba, a Modulo X 2,85 millió jenbe, azaz 7 millió forintba kerül. | AM
Új benzinmotorokat
kap a kis Jeep
A Renegade típus megjelenését óvatosan rajzolták át, a frissítésnél inkább az új benzinmotorokra költöttek. A belépőszint 1,0 literes turbó 130 lóerővel, majd az 1,3-as turbó következik 150 vagy 180 lóerővel. Az 1,6 és 2,0 literes dízelek tisztább üzemmel folytatják pályafutásukat. | AM
A Ferrari V8-as biturbója a legjobb
Idén huszadik alkalommal szavazta meg a Nemzetközi Év Motorja zsűri
a legjobbnak tartott motorokat-hajtásokat, és a tavalyi évhez hasonlóan idén is a Ferrari 3,9 literes V8-as biturbóját ítélték a legjobbnak. | AM
Megtanulja a vezető szokásait az E-Pace
A Smart Settings nevű funkció megtanulja a vezető szokásait, és annak megfelelően állítja be a hőfokot és
a hallgatott zenét. Télen még a kormánykereket is előfűti az autó. Ezzel párhuzamosan megjelent a kínálatban a 200 lóerős turbómotor is, mint benzines alapszint. | AM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.