Átrajzolták a mérnökök a Győrben gyártott TT-t
A megújításkor megszokott módon kicsit átrajzolták az Audi TT lökhárítóit, a TTS modellnél például szellőzőnyílások kerültek a hátsó lámpák alá, egyébként pedig a 2,0 literes benzines turbómotorra korlátozzák a motorválasztékot. Az alapváltozat 40 TFSI jelzést visel, és 197 lóerő a teljesítménye, korábban az 1,8-es motor 180 lóerős volt. A következő szint a 45 TFSI 245 lóerővel, ehhez felár ellenében kérhető quattro összkerékhajtás is. A TTS teljesítménye 306 lóerőre csökken, de mivel a nyomaték 20 newtonméterrel emelkedik, és az 1–4 fokozatok rövidebbek lettek, az autó 4,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 kilométer per órás sebességre, egy tizeddel hamarabb, mint a frissítés előtti 310 lóerős változat. A TTS-t egyébként csak duplakuplungos váltóval adják. Már az alapkivitel is 6,6 másodperc alatt sprintel 100 kilométer per órára, a 45 TFSI-nek 5,9 másodpercre van ehhez szüksége, az összes TT Coupé végsebessége elektronikusan korlátozott az óránkénti 250 kilométeres sebességnél.
Az új WLTP-előírások megkövetelte homologizáció miatt a 2,5 literes, öthengeres turbómotorral szerelt RS-változat pár hónapig nem lesz elérhető, de a hírek szerint megerősödve, több mint 400 lóerős teljesítménnyel tér majd vissza a részecskeszűrővel szerelt blokk. Az alapváltozat drágább lesz az eddiginél, amit a nagyobb teljesítményű motor mellett a gazdagabb szériafelszereltség is indokol. Szeptembertől rendelhető a felfrissült megjelenésű Audi TT, a forgalmazás megindulásának 20. évfordulóját egy különleges, 999 darabos limitált szériával ünnepli az Audi. Az eredeti tanulmány megjelenését próbálják megidézni a szürke fényezéssel, 19 colos felnikkel és a barna bőrbelsővel. Az Audi TT 20 Years kivitel csak 245 lóerős 45 TFSI motorral lesz kapható.


