A megújításkor megszokott módon kicsit átrajzolták az Audi TT lökhárítóit, a TTS modellnél például szellőzőnyílások kerültek a hátsó lámpák alá, egyébként pedig a 2,0 literes benzines turbómotorra korlátozzák a motorválasztékot. Az alapváltozat 40 TFSI jelzést visel, és 197 lóerő a teljesítménye, korábban az 1,8-es motor 180 lóerős volt. A következő szint a 45 TFSI 245 lóerővel, ehhez felár ellenében kérhető quattro összkerékhajtás is. A TTS teljesítménye 306 lóerőre csökken, de mivel a nyomaték 20 newtonméterrel emelkedik, és az 1–4 fokozatok rövidebbek lettek, az autó 4,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 kilométer per órás sebességre, egy tizeddel hamarabb, mint a frissítés előtti 310 lóerős változat. A TTS-t egyébként csak duplakuplungos váltóval adják. Már az alapkivitel is 6,6 másodperc alatt sprintel 100 kilométer per órára, a 45 TFSI-nek 5,9 másodpercre van ehhez szüksége, az összes TT Coupé végsebessége elektronikusan korlátozott az óránkénti 250 kilométeres sebességnél.
Az új WLTP-előírások megkövetelte homologizáció miatt a 2,5 literes, öthengeres turbómotorral szerelt RS-változat pár hónapig nem lesz elérhető, de a hírek szerint megerősödve, több mint 400 lóerős teljesítménnyel tér majd vissza a részecskeszűrővel szerelt blokk. Az alapváltozat drágább lesz az eddiginél, amit a nagyobb teljesítményű motor mellett a gazdagabb szériafelszereltség is indokol. Szeptembertől rendelhető a felfrissült megjelenésű Audi TT, a forgalmazás megindulásának 20. évfordulóját egy különleges, 999 darabos limitált szériával ünnepli az Audi. Az eredeti tanulmány megjelenését próbálják megidézni a szürke fényezéssel, 19 colos felnikkel és a barna bőrbelsővel. Az Audi TT 20 Years kivitel csak 245 lóerős 45 TFSI motorral lesz kapható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.