Kétféle plug-in hibrid hajtást is kínál majd a PSA csoport az EMP2-es padlólemezre épülő autóihoz. Ezek közül már többször is szó volt az 1,6-es turbómotort és az elektromos hátsó tengelyt használó változatról, amely 300 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik majd. Most pedig itt a csak elsőkerék-hajtással kínált, 225 lóerős rendszerteljesítményű hajtás, amelyet egy C5 Aircrossba építve mutatnak meg, de a Peugeot 508-asba is bekerül 2020-ban.
A belső égésű erőforrás jelen esetben is a 180 lóerős, 1,6-es turbómotor, ezenkívül még egy 110 lóerős villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, az első kerekeket legfeljebb 225 lóerő, illetve 337 newtonméter hajtja. A csomagtér padlója alá kerül a lítiumion-akkumulátor, amely 50 kilométeres elektromos hatótávolságot biztosít, és ezzel a zöld rendszám használatára is feljogosítja az autót. A töltési idő normál konnektorról nyolc óra, fali töltővel pedig két órára csökkenthető.
A Citroën C5 Aircross Hybrid tanulmánynál fehér, sötétkék és kék dekorációt alkalmaztak. Ettől eltekintve ez már a 2020-tól megvásárolható modell.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.