A Genfi Autószalonon még Auris néven mutatta meg a Toyota új kompakt ötajtósát, amelyről aztán nemrég kiderült, hogy nem lesz belőle semmi, hiszen az új generációnál Európában is egységesen visszatérnek a Corolla név használatához. Ez egyébként jelentős váltásnak számít, Nyugat-Európában ugyanis nem forgalmazták a lépcsős hátú Corollát, arrafelé évtizedes kihagyással vezetik be újra a világszerte használt nevet.
Az októberi Párizsi Autószalonon mutatják be a Touring Sports nevet viselő kombit, amelyet kifejezetten kontinensünk számára készítenek. A TNGA építőkészletnek hála a nemrég megnyitott zaventemi fejlesztőközpontban nem egyszerűen megtoldották a karosszériát, hanem a kombi speciális követelményeinek megfelelően módosították is. A tengelytávolság 2700 milliméter, hat centiméterrel hosszabb az ötajtósénál, ezek után érthető, hogy kategóriaelső hátsó lábteret ígérnek, és 598 literes csomagteret. A karosszéria megrajzolásakor rögtön elkészítették a kétszínű fényezéseket is, a tető mellett az oszlopok szintén a kontrasztos színt kapják. A Toyota Corolla Touring Sports egyébként mindhárom hajtással – 1,2-es turbó 116 lóerővel, 1,8-es hibrid 122 lóerővel, 2,0 literes hibrid 180 lóerővel – választható lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.