Tizenkét villanyautót vizsgált meg az ADAC német autóklub az Ecotestjén. Kifejezetten arra voltak kíváncsiak, hogy mekkora hatótávolságúak a villanyautók, és ténylegesen mennyi energiát igényelnek. Utóbbiba beleszámít a töltési veszteség is, azaz a névleges kapacitásánál több energiát kell beletáplálni a telepbe ahhoz, hogy teljesen feltöltődjön. A Hyundai Ioniq volt a legtakarékosabb villanyautó 100 kilométerenkénti 14,7 kilowattórás fogyasztásával. A másik véglet a Nissan e-NV200-as haszonjármű a maga 28,1 kilowattóra/100 kilométeres értékével. A töltési veszteséget is beleszámolják a fogyasztásba, hiszen a töltőpontokon a leadott energiamennyiséget kell kifizetni, például a Tesla Model X 100D-nél 108,3 kilowattóra energia kell a teljes töltéshez. Az Opel Ampera-e és a BMW i3-as töltési vesztesége is jelentős. Előbbi 60 kilowattórás telepébe 67,4, utóbbi 27,2 kilowattórás akkumulátorába pedig 32,6 kilowattóra energia kellett. Az ADAC szerint amíg a karbantartáson és a fenntartási költségeken spórol a tulajdonos, a hatalmas értékvesztés miatt mégis nagyobb az élettartamköltség egy villanyautónál, mint egy hagyományos autónál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.