A legendás amerikai márka új korszakba lép, és olyan modelleket is piacra dob, amelyeken korábban elképzelhetetlen lett volna a Harley Davidson emblémája. Stabil vásárlóközönsége van a milwaukee-i gyártónak, mégsem a növekedés jellemezte az elmúlt években a márkát, tavaly például 6,7 százalékkal kevesebb gépet értékesítettek, mint 2016-ban. A trendek pedig hosszabb ideje már azt mutatták, hogy a kockázatkerülésre berendezett modellpalettával nehéz lesz felfelé ívelő pályára állítani a céget. A vezetőség éppen ezért bátor döntést hozott: a Harley Davidson számára teljesen új szegmensekbe lép be.
Miközben a modellinvázió már 2019-ben megkezdődik, a gyártó nem győzi hangsúlyozni, hogy az eddigi sorozatok nem tűnnek el, és továbbra is nagy hangsúlyt fektetnek a hagyományos crusier és túramotorok fejlesztésére. Jövőre azonban érkezik az első fecske, a tanulmánymotorként korábban már bemutatott, de azóta sok változáson áteső LiveWire elektromos gép. A Harley annyira komolyan gondolja a projektet, hogy egyenesen az elektromos hajtású kétkerekűek vezető gyártójává szeretne válni. Így a LiveWire után 2022 környékén újabb e-modellekkel bővül a paletta. A két elektromosmodell-sorozat érkezése közé időzíti a Harley a Pan America 1250-es premierjét, ezzel a cég a túraenduró-bizniszbe is beszáll. Az ázsiai piacokon kis lökettérfogatú, 250–500 köbcentiméteres Harley-k bevetése is várható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.