BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Brutális az Audi TT RS

A frissítés – és a részecskeszűrő – után is 400 lóerő maradt a 2,5 literes, öthengeres turbómotor teljesítménye. Az Audi TT-nek nagy érvágás volt a WLTP-homologizáció, tavaly szeptembertől mostanáig a 2,0 literes turbómotorra korlátozódott a kínálat. Most viszont bejelentették a TT RS visszatérését, amely kitart a 2,5 literes, öthengeres turbómotor mellett. Még nagyobb légbeömlők harapják a menetszelet, ezek mögé új hőcserélők kerültek. Az első légterelőt alapból a karosszéria színére fényezték, de kérhető matt alumínium vagy fényes fekete változatban is. A külső tükrök karbonházzal is elérhetők. Új a merev hátsó szárny, két nagy méretű ovális kipufogót kapott az autó. Az utastérben a volán tetején már vörös gyűrű jelöli a középállást.

A 2480 köbcentis, öthengeres turbómotor 400 lóerőt tud, a maximális nyomaték 480 newtonméter, amit a percenkénti 1950 és 5850 közötti fordulatszám-tartományban ad le. A végsebességet még 280 kilométer/óránál is elektronikusan kell korlátozni. A felfrissített megjelenésű, új generációs fejegységgel kommunikáló Audi TT RS 2019 tavaszán kerül a kereskedésekbe.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.