Németországban a cégautókra vonatkozó szabályok változásának eredményeként immár az Audi Q5 55 TFSI e nevű, hálózatról tölthető hibridekre is járnak kedvezmények, ezért is fűz nagy reményeket a gyártó ehhez az autóhoz. A 2,0 literes benzines belső égésű motor 252 lóerős, a villanymotor pedig 143 lóerős, a rendszerteljesítmény 367 lóerő. Teljesen feltöltött akkumulátorral 5,3 másodpercig tart a 0-ról 100 kilométer per órára gyorsulás, a csúcssebesség 239 kilométer per óra, elektromos módban 135 kilométer per órával képes haladni, míg az elektromos hatótávolság WLTP-ciklus szerint meghaladja a 40 kilométert. A 104 cellából álló lítiumion-telepet a raktérpadló alatt helyezik el, a kapacitás 14,1 kilowattóra. Az autó hőszivattyúval és folyadékhűtéssel temperálja az akkumulátort és a nagyfeszültségű vezérlőelektronikát. Menet közben a gázpedálról lelépéssel akár 25 kilowatt energiát is képes visszatermelni a rendszer, a fékpedál használatával ez 80 kilowattra növelhető, így a legtöbb lassítást a hidraulikus rendszer használata nélkül képes teljesíteni az Audi Q5 55 TFSI e.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.