Elszörfözött a profit az Abercrombie-től
A várakozásoktól elmaradó forgalmi adatokat tett közzé május 4-én zárult negyedévéről az Abercrombie & Fitch. Az amerikai divatárulánc bevétele 731-ről 734 millió dollárra nőtt, a legalább egy éve működő boltok esetében ez 1 százalékos plusz, szemben a Reuters 1,33 százalékos elemzői konszenzusával. Legfontosabb piacán, az Egyesült Államokban a bevétel 5 százalékkal 470 millió dollárra nőtt, a külföldi eladásai pedig 6 százalékkal 264 millió dollárra zsugorodtak. A szerény növekedésért a Hollister szörfruházati márka gyengébb teljesítményét okolják. Az üzleteket bezáró, drasztikus átalakításokon áteső lánc vesztesége viszont az egy évvel korábbi 42,4-ről 19,1 millió dollárra csökkent. Az idén a milánói, New York-i és koppenhágai nagyáruházuk bezárását tervezik. A piacot sokkolta a gyorsjelentés, az árfolyam a nyitásra 18 százalékos mínuszba került.


