A várakozásoktól elmaradó forgalmi adatokat tett közzé május 4-én zárult negyedévéről az Abercrombie & Fitch. Az amerikai divatárulánc bevétele 731-ről 734 millió dollárra nőtt, a legalább egy éve működő boltok esetében ez 1 százalékos plusz, szemben a Reuters 1,33 százalékos elemzői konszenzusával. Legfontosabb piacán, az Egyesült Államokban a bevétel 5 százalékkal 470 millió dollárra nőtt, a külföldi eladásai pedig 6 százalékkal 264 millió dollárra zsugorodtak. A szerény növekedésért a Hollister szörfruházati márka gyengébb teljesítményét okolják. Az üzleteket bezáró, drasztikus átalakításokon áteső lánc vesztesége viszont az egy évvel korábbi 42,4-ről 19,1 millió dollárra csökkent. Az idén a milánói, New York-i és koppenhágai nagyáruházuk bezárását tervezik. A piacot sokkolta a gyorsjelentés, az árfolyam a nyitásra 18 százalékos mínuszba került.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.