A Bentayga Hybrid piacra dobásával kezdi meg a kínálatának elektrifikációját a Bentley, három éven belül az összes modelljéből kínál majd ilyen változatot. Meglepő módon nem a V8-ast, hanem a kisebb teljesítményű,
3,0 literes, V6-os turbómotort használó plug-in hibrid hajtást vették át
a VW-konszern kínálatából. A 449 lóerő rendszer-teljesítményű típus 39 kilométert képes megtenni elektromosan. | AM
Kínai igyekezet
Még fel sem épült a kínai Nankingban az a gyár, ahol az M-Byte összeszerelése folyik majd, de a márka azt állítja, 2020 nyarán az első vásárlók már
át is vehetik majd autóikat. 2021-ben indul az export Európába és Észak-Amerikába, így nem meglepő, hogy mindent bevet a cég a siker érdekében.
Az M-Byte hátsó- (272 lóerő) vagy összkerékhajtással (408 lóerő) lesz választható, 72 vagy 95 kilowattóra kapacitású akkumulátorral, a hatótáv 360–434 kilométer között alakul. | AM
A hidrogéné a jövő?
A BMW a tervek szerint 2022-ben mutatja be a hidrogénüzemű, tisztán elektromos hajtás következő generációját. A cég legkorábban 2025-ben tenné széles körben elérhetővé ügyfelei számára a hidrogénhajtású üzemanyagcella-technológiát, a tömegtermelés beindításának időpontja azonban nagymértékben függ a piaci körülményektől is. | AM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.