Mivel a karosszériája a 17 centis szélesítés ellenére megegyezik az alapkiviteléével, a tágas fülke, a személyautós vezetési pozíció és a multimédiás szolgáltatások is azonosak, a Raptor sportülései nemcsak a buckákon rázkódás közben, hanem egy hosszabb úton mozdulatlanul ülve is jól tartják a testet. A több mint 2,5 tonnás tömeghez magas homlokfelület is tartozik, a 2,0 literes, 213 lóerős biturbó dízelmotor azonban megbirkózik vele. Motorhang pusztán gyorsításnál hallható, egyenletes tempónál nem tolakszik az utastérbe. Óránkénti 130 kilométeres tempónál 2000-et forog a főtengely, így a fogyasztás is optimális, tíz liter körül alakul. Ebben fontos szerepe van az alapáron kínált tízfokozatú, automatikus váltónak, ezt a szerkezetet a tempós haladáshoz hangolták, ugyanis sokkal harmonikusabban működik autópályán, mint dugóban araszolva. Nem jön zavarba, ha intenzív gyorsításra van szükség, viszont nem tolerálja a sok elindulást, megtorpanást, ilyenkor teherré válik a sok fokozat, és darabossá a működés. Ezenkívül az irányváltás is lassú folyamat, hosszú másodpercek telnek el, mire a hátramenetbe kapcsolt váltó átviszi a nyomatékot a kerekekre. A legtöbb pick-up esetében a futómű a szűk keresztmetszet. A Fox Racing-féle egyedi fejlesztésű felfüggesztés még rá is tesz egy lapáttal a terepképességekre, ami alulkormányzottságot és pluszvibrációkat keltő rugózást jelent aszfalton, de nem autópályán! Jó minőségű burkolaton, nagyobb sebességnél sem feltűnő az emelt hasmagasság, stabilan fekszik az úton, sőt a Raptorhoz fejlesztett BF Goodrich terepgumik sem rázósabbak vagy hangosabbak a komfortosnál. A magas felépítés és a kiálló alkatrészek (például a tükrök vagy a fellépő) keltette nagy szélzaj mellett úthibákon áthaladva csak a babakocsikra emlékeztető, hullámzó mozgás utal arra, hogy egy extrém terepjárót vezetünk. A több mint hétórás túra után jó közérzettel szálltunk ki a Raptorból, ami nem jelenti azt, hogy a felezőt és hatféle menetprogramot felvonultató csúcs Ranger családi autó, továbbra is egy terepjárásra optimalizált „célszerszám”, viszont nem vitás, hogy a 16,4 millió forint (bruttó) alapárért cserébe nem csak hobbi célra használható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.