AM | Gordon Murray sokáig kilincselt egy városi mikroautó ötletével, mígnem a Yamaha felkarolta a dolgot, és 2013-ban bemutatták a Motiv.e elnevezésű járművet, amelynek sorozatgyártását 2016-ra ígérték. Ma már tudjuk, hogy ez nem következett be, azonban a projektet brit állami támogatással sikerült életben tartani, és most Motiv néven mutatták be az újra sorozatgyártásúnak ígért csöppséget.
A Gordon Murray Design (konstrukció), a Delta Motorsport (hajtáslánc) és az itMoves (megjelenés, használhatóság) cég közös munkájának gyümölcse az újdonság. Fontos változás, hogy teljesen önvezető technológiával képzelik el a megvalósítást. Az acél térváz, az alumíniumfelfüggesztés és a műanyag karosszéria az iStream nevű szabadalmaztatott eljárással készül, akkumulátor nélkül a tömeg nem éri el a 450 kilogrammot. A belsőt át lehet majd alakítani kerekesszékes utas szállítására, a teherhordó változat 1100 literes rakteret kínál. Tudásban valahol félúton van a Motiv a mopedautók és az igaziak között, a hajtómotor 27 lóerős, a 17,3 kilowattóra kapacitású akkumulátorral 100 kilométer a hatótávolság, és mivel alapvetően városon belüli használatra optimalizálják a konstrukciót, a csúcssebesség 65 kilométer óránként. Gyorstöltés is használható, CCS-kábellel 40 perc alatt lehet 20-ról 80 százalékra tölteni a telepet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.