BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Vadabb lett a Ford GT

Lővei Gergely | Annak ellenére frissíti a Ford a GT sportautót, hogy már a teljes, 2022-ig lekötött termelést értékesítették, most a versenysportban szerzett tapasztalatokat kamatoztatják az utcai autónál. A 3,5 literes V6-os EcoBoostnál módosítják a dugattyúk hűtését, nagyobb energiájú gyújtásrendszert alkalmaznak, és átprogramozták a vezérlőelektronikát is, így a csúcsteljesítmény 656 lóerőről 671-re emelkedett. Javítottak a hűtésen is, 50 százalékkal több levegő jut az intercoolerekre, és az utóbbiak méretét is megnövelték, úgyhogy az erőforrás szélsőségesebb hőmérsékleti körülmények között is képes leadni a csúcsteljesítményt. Immár alapfelszerelésként adják az Akrapovic titán kipufogórendszert, amely 4,5 kilogrammal csökkenti a saját tömeget, és mélyebb hangot biztosít. Az elektronikus lengéscsillapítást verseny módban áthangolták, a frissített autóval könnyebben lehet a nagy sebességű irányváltásokat kivitelezni. Limitált számban kínálják a Liquid Carbon csomagot, amelyben fényezés helyett átlátszó lakkal borítják a teljes karbonkarosszériát, és karbonfelniket adnak, további felárért kérhető titán kerékcsavar és hatpontos biztonsági öv. Változik a Gulf megjelenési csomag is, amelynél a 9-es helyett a 6-os rajtszámot használják, mert az eredeti (1075-ös alvázszámú) versenyautó is így váltott rajtszámot az évfordulóváltáskor.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.