Lővei Gergely | Annak ellenére frissíti a Ford a GT sportautót, hogy már a teljes, 2022-ig lekötött termelést értékesítették, most a versenysportban szerzett tapasztalatokat kamatoztatják az utcai autónál. A 3,5 literes V6-os EcoBoostnál módosítják a dugattyúk hűtését, nagyobb energiájú gyújtásrendszert alkalmaznak, és átprogramozták a vezérlőelektronikát is, így a csúcsteljesítmény 656 lóerőről 671-re emelkedett. Javítottak a hűtésen is, 50 százalékkal több levegő jut az intercoolerekre, és az utóbbiak méretét is megnövelték, úgyhogy az erőforrás szélsőségesebb hőmérsékleti körülmények között is képes leadni a csúcsteljesítményt. Immár alapfelszerelésként adják az Akrapovic titán kipufogórendszert, amely 4,5 kilogrammal csökkenti a saját tömeget, és mélyebb hangot biztosít. Az elektronikus lengéscsillapítást verseny módban áthangolták, a frissített autóval könnyebben lehet a nagy sebességű irányváltásokat kivitelezni. Limitált számban kínálják a Liquid Carbon csomagot, amelyben fényezés helyett átlátszó lakkal borítják a teljes karbonkarosszériát, és karbonfelniket adnak, további felárért kérhető titán kerékcsavar és hatpontos biztonsági öv. Változik a Gulf megjelenési csomag is, amelynél a 9-es helyett a 6-os rajtszámot használják, mert az eredeti (1075-ös alvázszámú) versenyautó is így váltott rajtszámot az évfordulóváltáskor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.