Mintegy 10 kilogrammal csökkentették a mérnökök a Lexus LC kupé tömegét, ami nem tűnik soknak az 1941–2012 kilogrammos saját tömeg mellett, de mivel ezt a rugózatlan tömegből tették, a hatás jól érezhető, igaz, jól kell ismerni az LC-t ahhoz, hogy ezt a gyakorlatban is érezze az ember. Az alsó lengőkarok mostantól alumíniumból készülnek, a felnik tömege is csökkent, könnyebbek lettek maguk a csavarrugók, a stabilizátorok immár csövek (a hátsónak a merevségét megnövelték, javítva a kanyarstabilitást). A menetstabilizáló aktív kanyarsegéd funkcióval bővült, tempós haladásnál az ívbelső kerék fékezésével segíti az elfordulást az elektronika. Az LC 500-asnál úgy hangolták a tízfokozatú automatikus váltót, hogy az a leggyakrabban használt 50–70 százalékos gázpedálállásnál magasabb fordulatszámokat enged felkapcsolás előtt. Az LC 500h hibrid négyfokozatú automatikus váltója hajtűkanyarnál már másodikba kapcsol vissza az eddigi harmadik helyett, hogy jobban tudjon kigyorsítani. Új elem az extralistán a karbontető, a 10,3 colos képátlójú képernyővel rendelkező fejegység pedig már Android Auto kapcsolódást is nyújt, ugyanis eddig csak Apple CarPlay volt a fedélzeten.
Android Auto kapcsolódást is nyújt a
10,3
colos képátlójú képernyővel rendelkező fejegység
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.