BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nagyobb élményt nyújt a Lexus LC kupé

Mintegy 10 kilogrammal csökkentették a mérnökök a Lexus LC kupé tömegét, ami nem tűnik soknak az 1941–2012 kilogrammos saját tömeg mellett, de mivel ezt a rugózatlan tömegből tették, a hatás jól érezhető, igaz, jól kell ismerni az LC-t ahhoz, hogy ezt a gyakorlatban is érezze az ember. Az alsó lengőkarok mostantól alumíniumból készülnek, a felnik tömege is csökkent, könnyebbek lettek maguk a csavarrugók, a stabilizátorok immár csövek (a hátsónak a merevségét megnövelték, javítva a kanyarstabilitást). A menetstabilizáló aktív kanyarsegéd funkcióval bővült, tempós haladásnál az ívbelső kerék fékezésével segíti az elfordulást az elektronika. Az LC 500-asnál úgy hangolták a tízfokozatú automatikus váltót, hogy az a leggyakrabban használt 50–70 százalékos gázpedálállásnál magasabb fordulatszámokat enged felkapcsolás előtt. Az LC 500h hibrid négyfokozatú auto­matikus váltója hajtűkanyarnál már másodikba kapcsol vissza az eddigi harmadik helyett, hogy jobban tudjon kigyorsítani. Új elem az extralistán a karbontető, a 10,3 colos képátlójú képernyővel rendelkező fejegység pedig már Android Auto kapcsolódást is nyújt, ugyanis eddig csak Apple CarPlay volt a fedélzeten.

Android Auto kapcsolódást is nyújt a

10,3

colos képátlójú képernyővel rendelkező fejegység

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.