Praktikusabb kialakítással is kapható a hibrid A6-os
A világszerte forgalmazott lépcsős hátú karosszériában debütált az 55 TFSI e quattro plug-in hibrid hajtás, amely mostantól az Európa számára gyártott praktikusabb kialakítással, vagyis kombikarosszériával is választható. Azért nem lehet felhőtlenül boldog a vásárló, mert az akkumulátor helyigénye miatt a csomagtér befogadóképessége 405 literre csökken, mivel megszűnik a padló alatti rakodóhely, a háttámla ledöntését követően 1535 literesre növő raktér. A belső égésű motor
a 252 lóerős, 370 newtonméteres teljesítményű, 2,0 literes négyhengeres, ezenkívül egy 143 lóerős, 350 newtonméteres teljesítményű villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, majd quattrohajtáson keresztül mind a négy kerékhez eljut az erő. A villanymotorral segítik át a turbót a gyenge ponton, percenkénti 1250-es fordulatnál a maximális, 500 newtonméteres rendszernyomaték megy a kerekek felé. A 100 kilométeres sebességre gyorsulás 5,7 másodpercig tart, az elektromos csúcssebesség óránként 135 kilométer, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 kilométer óránként.


