A világszerte forgalmazott lépcsős hátú karosszériában debütált az 55 TFSI e quattro plug-in hibrid hajtás, amely mostantól az Európa számára gyártott praktikusabb kialakítással, vagyis kombikarosszériával is választható. Azért nem lehet felhőtlenül boldog a vásárló, mert az akkumulátor helyigénye miatt a csomagtér befogadóképessége 405 literre csökken, mivel megszűnik a padló alatti rakodóhely, a háttámla ledöntését követően 1535 literesre növő raktér. A belső égésű motor
a 252 lóerős, 370 newtonméteres teljesítményű, 2,0 literes négyhengeres, ezenkívül egy 143 lóerős, 350 newtonméteres teljesítményű villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, majd quattrohajtáson keresztül mind a négy kerékhez eljut az erő. A villanymotorral segítik át a turbót a gyenge ponton, percenkénti 1250-es fordulatnál a maximális, 500 newtonméteres rendszernyomaték megy a kerekek felé. A 100 kilométeres sebességre gyorsulás 5,7 másodpercig tart, az elektromos csúcssebesség óránként 135 kilométer, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 kilométer óránként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.