BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ajándékboltot nyit a Netflix

Kihasználva műsorai népszerűségét, a Netflix elindította kiskereskedelmi üzletágát, és merchandising termékek értékesítésébe kezdett, hasonlóan versenytársához, a Walt Disney-hez – írja a Bloomberg. A Netflix.shop főként a gyűjtőket célozza meg, épp ezért korlátozott darabszámban gyártott játékokat, ruhákat, valamint filmek, sorozatok szereplőit mintázó babákat kínál megvételre. Az online áruház egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, de hamarosan más országokban is megjelenhet. A merchandising nem ismeretlen terep a Netflix számára, a streamingszolgáltató korábban több céggel – például az amerikai Target áruházlánccal és a japán Beams divatáruházzal – is szerződött arculati termékei értékesítésére. Most ígéretes, feltörekvő dizájnereket fogadott fel, hogy a Yasuke, illetve az Eden című animéit népszerűsítse, valamint a Louvre Múzeummal is együttműködik a Lupin című sorozat ihlette termékek tervezésében. A Netflix azt ígéri, hogy a közeljövőben piacra dobja a legnépszerűbb sorozatai, a Stranger Things, illetve a The Witcher alapján készült termékeit is. A kiskereskedelmi platform megnyitása észszerű lépés a Netflixtől, hiszen versenytársai milliárdokat keresnek a filmekre épülő termékek eladásával. Például a Csillagok háborúja alapján készült termékek csak a Lucasfilmnek 20 milliárd dollárt hoztak a konyhára.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.